Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ұлттық киімдер туралы мәлімет беру.Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақстан тарихы
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру:
1-тапсырмадағы мақал- мәтелдермен танысу, түсіну.
2-тапсырмадағы мәтінмен танысу, оқу.
3-тапсырмадағы тірек-сызбаны пайдалана отырып, әңгіме құрау.
|
Деңгейлік тапсырмаларды орындау.
IV. Жаңа сабақты бекіту. “Киім” тақырыбына мақал немесе киімді күту кеңестерін айту.
V. Сабақты қорыту:Пысықтау сұрақтарына жауап алу:
-Қазақтың ұлттық киімдері қалай тігілген?
– Қазақтарда қандай киімдер бар?
-Біркиер киім дегеніміз не?
-Қазақ әйелдерінің ұлттық киімдерін ата. т.б.
VI. Үй тапсырмасын беру: мәтінді әңгімелеу (111-бет 4- тапсырма)
VII. Бағалау.