Сабақтың мақсаты:
Білімділік: мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: бақылау сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру:
1. «Киімдерге қатысты тыйымдар» мәтінімен танысу;
2. «Киімді күту» тақырыбына байланысты өз білетіндерін ортаға салу;
3. Жазылым- 3-тапсырманы жазбаша орындау. Мысалы: Тақия – моншақ, асыл тастармен безендіріледі. Тақияны бір түсті матадан дөңгелек төбелі етіп тігеді. Т.б.
4. «Тымақ» мәтінін 2- тапсырманы оқу, жазбаша сұрақтар дайындау.
Үлгі: Ол қандай бас киім? Оны айырбастайды ма? Қазақта тымақпен байланысты қандай дәстүр бар? Т.б.
IV. Жаңа сабақты бекіту. «Киім күту» постерін дайындау
V. Сабақты қорыту:
-Қасиетті бас киім саналатын не?
-Аяқ киімге қатысты қандай тыйым бар?
-Тонды қалай күтуге болады?
-Бас киімді қалай күту керек? Т.б.
VI. Үй тапсырмасын беру: мәтінді әңгімелеу (111-бет 4- тапсырма)
VII. Бағалау.