Сабақтың тақырыбы: Қанша? Неше? Есептік және реттік сан есімдер.
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
есептік және реттік сан есімдерді түсіндіру, сауатты сөйлеу
мен жазуға үйрету;
б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,
қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сөйлесу, кесте
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, тірек-сызба
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: есептік және реттік сан есімдерді меңгеру, уақыт туралы өз
ойларын айта білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1 – тапсырма (Сөйлесуді жаттау)
ІІІ. Жаңа сабақ
1 – тапсырма. Бір – бірлеріңе сұрақ қойып, жауап беріңдер.
2 – тапсырма. Сызбалар бойынша әңгіме құраңдар. Әңгімеге ат қойыңдар.
Есептік және реттік сан есімдерді қолданыңдар.
3 -тапсырма. Кестеге қарап, уақытты дұрыс құрап үйреніңдер. Сөйлесу құраңдар.
Сағат қанша?
1. сан есім + -дан, -ден, -тан, -тен, -нан, -нен + сан есім кетті.
2. сан есім + – ға , -ге, -қа, -ке + сан есім қалды.
3. сан есім + жарым.
4. тура + сан есім.
Ережемен жұмыс
Сан есім – заттың санын, мөлшерін білдіретін сөз табы. Сұрағы: қанша? неше?
Есептік сан есім: бір, он жеті, жүз отыз үш, т.б. Сұрағы: қанша? неше?
Реттік сан есім: бірінші, он жетінші, жүз отыз үшінші, т.б. Сұрағы: нешінші?
Жұрнақтары: -ыншы, -інші, -ншы, -нші
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту
V. Үйге тапсырма
4 – тапсырма
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау
VІІ. Сабақты қорытындылау