«Қай күн?» ойыны. Реттік сан есім.

0
950

Сабақтың тақырыбы: «Қай күн?» ойыны. Реттік сан есім.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

сан есім мен реттік сан есімді түсіндіру, сауатты сөйлеу

мен жазуға үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сөйлесу

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: реттік сан есімді меңгеру, уақытты бағалай білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

1 – тапсырма (мақал – мәтелдерді жаттау). Болжалдық сан есімдерге 5 сөйлем құрау.

Қатемен жұмыс.

ІІІ. Жаңа сабақ

1 – тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер.

2 – тапсырма. Диалогты оқып, өзара сөйлесіңдер. Реттік сан есімдерді табыңдар.

3 – тапсырма. Сөйлемдерді оқу арқылы «Қай күн?» ойынын ойнаңдар.

Өз ойларыңды білдіріңдер.

1. Дүйсенбі – ең ауыр күн, себебі … .

2. Сейсенбі – ең жеңіл күн, себебі … .

3. Сәрсенбі – сәтті күн, себебі … .

4. Бейсенбі – спорт күні, себебі … .

5. Жұма – қасиетті күн, себебі … .

6. Сенбі – тазалық күні, себебі … .

7. Жексенбі – демалыс күні, себебі … .

Ережемен жұмыс

Сан есім – заттың санын, мөлшерін білдіретін сөз табы. Сұрағы: қанша? неше?

Реттік сан есім: бірінші, екінші, оныншы, алтыншы, т.б.

Жұрнақтары: -ыншы, -інші, -ншы, -нші. Сұрағы: нешінші?

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

Уақыт өлшемдері туралы сөзжұмбақ құрау.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау

VІІ. Сабақты қорытындылау