Тақырыбы: Спорт

0
827
карта мира

Күні: 00.00.20__ж.

Сынып: 3

Тақырыбы: Спорт

Мақсаты: а) спорт тақырыбына байланысты сөйлесу, жаттығу, анықтау, талдау жұмыстарын жүргізу ;

ә) балалардың сөздік қорын, сөйлеу тілін, шығармашылық жұмыстар жасауға жетелеу;

б) балаларды денсаулықтары жақсы болу үшін спортпен дос

болуға тәрбиелеу;

Түрі: аралас

Әдісі: сұрақ – жауап, ой қозғау, мағынаны тану, жаттығу, талда у

Көрнекілігі: сүреттер, кітап

Сабақтың барысы:

1. Үйымдастыру кезеңі:

– оқушылармен сәлемдесу

– оқушыларды түгелдеу

– сабаққа дайындықтарын қадағалау

Үй тапсырмасын тексеру:

Үй тапсырмасын қорыту.

Жаңа сабақты түсіндіру, мақсатттарымен таныстыру.

Спорт дегеніміз не?
Спорт – Денсаулық, қимыл, шыдамдылық, жарыс, күш, ерлік

1 – тапсырма. Берілген сұрақтарға жазбаша түрде жауап жаз.
1. Үлгі: Сізге спорт ұнай ма? – Маған спорт ұнайды.
2. Спорттың қай түрімен шұғылданасыз?
3. Қандай ұлттық спорт түрін білесіз?
4. Қандай қысқы спорт түрлерін білесіз?
5. Спортшылардан чемпион болғандар көп пе?
3 – тапсырма. Сөйлем құраңдар.

1. Шұғылдану, таэквондомен, үшін, жабдықталған, қажеті, жоқ, орынның.
2. Шұғылданушы, әрбір, бос уақытында, техникасын, таэквондоның,
жетілдіре алады.

Септеулік шылау

1. Атау септік: арқылы, үшін, сияқты, туралы, т.б.

2. Барыс септік: дейін, шейін, т.б.

3. Шығыс септік: соң, кейін, т.б.

4. Көмектес септік: қатар, бірге

Сабақты қорыту: білемін, білдім, білгім келеді.

Үй тапсырмасы: мәтін құрау және жаңа сөздерін жаттап алу.

Бағалау.