Күні: 00.00.20__ж.
Сынып: 3
Тақырыбы: Спорт
Мақсаты: а) спорт тақырыбына байланысты сөйлесу, жаттығу, анықтау, талдау жұмыстарын жүргізу ;
ә) балалардың сөздік қорын, сөйлеу тілін, шығармашылық жұмыстар жасауға жетелеу;
б) балаларды денсаулықтары жақсы болу үшін спортпен дос
болуға тәрбиелеу;
Түрі: аралас
Әдісі: сұрақ – жауап, ой қозғау, мағынаны тану, жаттығу, талда у
Көрнекілігі: сүреттер, кітап
Сабақтың барысы:
1. Үйымдастыру кезеңі:
– оқушылармен сәлемдесу
– оқушыларды түгелдеу
– сабаққа дайындықтарын қадағалау
Үй тапсырмасын тексеру:
Үй тапсырмасын қорыту.
Жаңа сабақты түсіндіру, мақсатттарымен таныстыру.
Спорт дегеніміз не?
Спорт – Денсаулық, қимыл, шыдамдылық, жарыс, күш, ерлік
1 – тапсырма. Берілген сұрақтарға жазбаша түрде жауап жаз.
1. Үлгі: Сізге спорт ұнай ма? – Маған спорт ұнайды.
2. Спорттың қай түрімен шұғылданасыз?
3. Қандай ұлттық спорт түрін білесіз?
4. Қандай қысқы спорт түрлерін білесіз?
5. Спортшылардан чемпион болғандар көп пе?
3 – тапсырма. Сөйлем құраңдар.
1. Шұғылдану, таэквондомен, үшін, жабдықталған, қажеті, жоқ, орынның.
2. Шұғылданушы, әрбір, бос уақытында, техникасын, таэквондоның,
жетілдіре алады.
Септеулік шылау
1. Атау септік: арқылы, үшін, сияқты, туралы, т.б.
2. Барыс септік: дейін, шейін, т.б.
3. Шығыс септік: соң, кейін, т.б.
4. Көмектес септік: қатар, бірге
Сабақты қорыту: білемін, білдім, білгім келеді.
Үй тапсырмасы: мәтін құрау және жаңа сөздерін жаттап алу.
Бағалау.