Сабақтың тақырыбы: Табиғаттағы өзгерістер. Түбір және қосымша.
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
түбір және қосымшаны түсіндіру, сауатты жазуға және сөйлеуге
үйрету;
ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді
құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, суреттермен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, суреттер
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: түбір мен қосымшаны меңгеру, күз мезгілі туралы өз пікірін айта
білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
4 –тапсырманы тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ
1 – тапсырма. Суреттер бойынша әр жыл мезгіліне сөйлемдер құрастырыңдар.
2 – тапсырма. Диалогты толықтырыңдар.
– Биыл күз қандай?
– … .
– Жеміс, көкөкіс көп болды ма?
– … .
3 – тапсырма. Төмендегі сөздердің қосымшаларын табыңдар.
Ережемен жұмыс
Қазақ тілінің сөз құрамы түбір мен қосымшадан тұрады. Мысалы: жұмыс –шы-лар
Сөз құрамы: түбір + жұрнақ + жалғау
Сөздің бөлшектенбейтін бөлігі негізгі түбір деп аталады. Мысалы: көмек, т.б.
Негізгі түбірге сөз тудырушы жұрнақ жалғанса, ол туынды түбір деп аталады. Мысалы: көмек +ші, т.б.
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту.
V. Үйге тапсырма
4 – тапсырма.
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау.
VІІ. Сабақты қорытындылау