Сабақтың тақырыбы: Өтірік өрге баспайды.

0
841

Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:

22-23 сабақ

Пәні: Әдебиеттік оқу. Уақыты:

Сабақтың мақсаты: аОқушыларға мәтінді оқыта отырып,түсініп оқу дағдысын жетілдіру,дам бойындағы жат қылықтар туралы түсінік беру.

ә Өтірік, өсек,мақтаншақтық сияқты жат қылықтардан аулақ болуға тәрбиелеу.

бТабиғатта болатын өзгерістер туралы білімдерін тереңдету, өз ойларын жеткізе білуге баулу.

Пән аралық байланыс : дүниетану, қазақ тілі,сурет..

Әдісі: сұрақ-жауап, сөздік.

Түрі :аралас

Көрнекілігі :көркем суреттер, жұмбақтар.

Сабақ барысы:І.Ұйымдастыру бөлімі.

Сабаққа назарларын аудару.

ІІ.Өткен сабақты қайталау.

1. Ертегіден түсінгенін айту.

2.«.Ақыл ,мен сені іздеп жүрмін.Сен болсаң…» тақырыбына эсса жазганын тексеру.

3.Мәтіннің мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтелдерін айтып, мазмұнын түсіндіру.

Есту зейінін дамытуға арналған «Алыс-жақын» жаттығуы

– Мен қазір әртүрлі дыбыс тіркеулерін айтамын.

– Мынау кім немесе не, анықтаңдар?

– Ол жақын немесе алыс орналасқан ба?

ІІІ. Жаңа сабақ.

1.Кіріспе әңгіме.

а)Өздеріне ұнамайтын адаам бойындағы жағымсыз қылықтарды атаңдар.

– Өтірік айтқан кездерің болды ма?

-Өтірікті не үшін айтады?

әМақалдың мағынасын түсіндір.

Мақтаншақтық өтірік айтқызады,

Өтірік көңілді қайтқызады.

2.Оқулықпен жұмыс.

аМәтінді түсініп оқу.

әОқушының іштей оқуы.

бРөлге бөліп оқу.

вМәтіндегі негізгі ойды анықтау.

4.Дәптермен жұмыс.

1-топ: «Өтіріктің құйрығы бір-ақ тұтам»тақырыбына шағын әңгіме жазу.

2-топ: «Балалы үйдің ұрлығы жатпас»тақырбында оқиғаны өрбіту.

3-топ: Бес жолды өлең құрастыру.

Сергіту сәті. Дидактикалық ойын «Кім зейінді?» Есте сақтауын дамыту

– Жұмбақты зейін қойып тыңдар және олардың жауабын табайық.

IV.Сабақты бекіту.

-Өзіңе адам бойындағы қандай жаман қасиет ұнамайды.

-Әңгімені өзіңше жалғастырып айт..

-Балалардың іс-әрекеті туралы ойыңды айт.

V. Үйге тапсырма.

1. Баланың үйіне келе жатқандағы ойы туралы монологты тауып оқы.

2.Әңгімеден түсінгендерін айту.

VI. Бағалау.