Сабақтың мақсаты : Төрт түлік мал жайлы білімдерін тереңдету, жүйелеу. Бірлесіп жұмыс жасай отырып, оқушының өз пікірін білдіруге, ойын дәлелдеуге, өзгенің ойын тыңдай білуге баулу.
Жетістік критерийлер:
А) жаңа сөздерді біледі, өз ойларын бір-екі сөйлеммен айта алады;
В) ойларын айта біледі, тақырып төңірегінде сұхбаттаса алады;
С) ойларын айта біледі, тақырып төңірегінде сұхбаттаса алады, берілген жағдаяттан шыға алады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері :ой қозғау, диалогтік оқыту, болжам, деңгейлі сұрақтар қою
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Деректі көздер |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу. |
4 мин. |
Амандасу. Үй жануарларының суреттері бар қиындыларды жинау арқылы топқа бөлу. Үй жұмысын тексеру |
Оқушылар шеңберге тұрып, әрқайсысы бір –біріне жылы тілектер айтады. |
|
Топқа бөліну |
1 мин |
Бағалау парақтары |
||
І. Білу |
5 мин |
Сөзжұмбақ шешу арқылы тақырыпқа шығу. Өткен тақырыпты сұрақтар арқылы бектіу. к Ү шік тү Й е Ж ылқы шошқ А құлы Н бұза У бот А сиы Р Л ақ шұб А т ай Р ан қоз Ы Сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа тақырыпқа шығу |
Сөзжұмбақты шешу. Әр дұрыс жауапқа бір фишка беріледі 1.Иттың баласы не ? 2. Өзі үлкен жануар Үстінде екі тауы бар-(Түйе) 3.Аттың синонимы 4. Қорсылдайтын жануар 5.Жылқының төлі не ? 6. Сиырдың төлі ? 7. Түйенің төлі не ? 8. Екі айнасы бар, 9.Ешкінің төлі не ? 10.Түйенің стін қалай атайды ? 11. Сүттен жасалатын сусын 12. Ешкінің төлі не ? Салмағын, көлемін ажырату |
Интербелсенді тақта, тақырып бойынша суреттер, сөздіктер |
ІІ.Түсіну |
8мин |
Активстудио арқылы үй жануарларын бірнеше топтарға топтастыру Жабайы аңдар Үй жануарлары Үй жануарлары Мысалы, түйе қойдан үлкенірек, мысық сиырдан кішірек… Әр топ бір тұйық етістікті септік жалғауында септейді Жануарлары орысша қалай дыбыстайды. Ал, қазақша қалай дыбыстайды ? Интербелсенді тақтада үй жануарлардың суреттері мен дауыстарын тыңдап, тақтадағы сөздерді жұмыс дәптерлеріне көшіріп жазады |
Мысалы, мысық жылқыдан кішірек,түйе иттен өте үлкен Сиыр қойдан үлкендеу Бағу, асырау, беру, алу,көшу Тексеріп, фишкамен бағалауМ., Мяу, гаф, иго-го…Түйе боздайды Жылқы кісінейді Сиыр мөңірейді Қой маңырайды Ешкі бақырады. |
Интербелсенді тақта, тақырып бойынша суреттер, сөздіктер Суреттер. үлестірмелі материалдар |
Сергіту сәті |
2мин |
Бегемот және ит |
||
ІІІ. Қолдану |
10мин |
Жануарларын басқаша топтарға бөлу 1.Ит пен мысық-үй хайуанаттары 2.Түйе,сиыр,жылқы-ірі қара мал 3.Есек,қой,ешкі-ұсақ мал 4.сиыр,жылқы түйе,қой-ешкі-төрт түлік мал |
1топ-түйе 2топ-жылқы 3топ-сиыр 4топ-ит 5топ-мысық Міңсең қанат, сүті дәрі, еті тамақ. (жылқы) Ит пен мысық т.б. |
|
І V . Талдау |
5мин |
Әр топқа жануарлардың суреттерінің қиындыларын беріп, жиналған жануар бойынша әңгіме құрастыру Осы жануарлары туралы жұмбақтарды шешіп көрелік, қай топ ең тапқыр болады екен ? |
Шағын әңгіме құрастыру Басында таяғы бар, Кезікті бір жануар, Кішкентай ғана бойы бар, Екі айнасы бар, Қамыс құлақ, тостаған тұяқ, Міңсең қанат, сүті дәрі, еті тамақ. (жылқы)Ит пен мысық т.б |
стикерлер |
V . Жинақтау |
5мин |
Эссе «Менің сүйікті жануарларым». |
||
VІ.Үй жұмысын беру. Бағалау |
5мин |
Қандай жаңа мәлімет алдың? Не үйрендің? Саған не ұнады? Саған ең не оңай болды? Қандай қиындықтар болды? Проблеманы шешуге не көмектесті? |
Әр топтың спикері өз тобын бағалайды. |
Плакат |