Бекітемін:
19 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу. Уақыты:
Сабақтың мақсаты: а Әңгімені оқытып, мазмұнын ашу ,жақсы мен
жаман қылықтар туралы түсінік беру.
ә Алдына қойған мақсаттарына жетуге ұмтылуға,білімді болу үшін ізденуге ,төзімділікке тәрбиелеу.
б Оқушылардың ой-санасын, сөздік қорларын дамыту. Қолдың ұсақ моторикасы арқылы жұмыс істей алу іскерлігін дамыту;
Пән аралық байланыс : дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сөздік, көрнекілік.
Түрі :аралас
Көрнекілігі : суреттер, үлестірме қағаз.
Сабақ барысы:І.Ұйымдастыру бөлімі.
1. Оқушыларға қрал-жабдықтарын әзірлету.
2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ.Өткен сабақты қайталау.
1. Өлеңді мәнерлеп түсініп , түсінгендерін айту.
2. Өлеңнің «Егіннің бастары»деп аталуы неліктен?
3. Өлеңнің соңғы екіжолын қалай түсінесің?
4.Тәкаппарлық туралы білетініңді айт.
Сергіту сәті.
Сөйлеуде тыныс алуды дамытуға арналған жаттығу «Алақанымызды жылытайық»
– Біздің алақанымыз жылыну үшін алақанымызға ұзақ үрлеу керек,
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстыру.
Оқулықпен жұмыс.
1. Ертегіні тізбектей, іштей, дауыстап оқыту.
2. Ертегіге сай мақал-мәтелдерді оқы.
Сөздік жұмыс.
Баспалап қарау-жасырынып қарау.
Көз салу-қарау.
Сыбағасы-өзіне тиісті олжасы
IV.Сабақты бекіту.
1Адам баласы қалай ақылды бола алады?
2.Ертегіге жоспар құр.
3.Мәтінге басқаша қандай тақырып қоюға болады?
Фонетикалық жаттығу «Таңырқау»
– Біз әдемі киім көрдік. Біз қалай таң қаламыз?
Ай-ай-ай, ай-ия қандай әдемі! Барлықтарыңыз менен кейін асықпай қайталаңыз.
V.Үйге тапсырма.
1. Ертегіден түсінігін айту.
2.Бұл ертегіден қандай қортынды жасағаныңды айту.
Бағалау.