Сабақтың мақсаты:
«Тарихтың атасы» атанғаг Геродоттың сақтар тауралы айтып кеткен деректері бойынша сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы туралы оқушыларға баяндау, олардың темірді өңдеу әдістері туралы айту.
Отансүйгіштікке тәрбиелей отырып, белсенді, білімді азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: баяндау
Көрнекілік: суреттер, карта
Сабақтың жоспары I. Ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасын тексеру
III Жаңа сабақ
IV Жаңа сабақты бекіту
V Қорытындылау,бағалау
VI Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Әнұран орындау, «Хабар»
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
«Азиялық скифтер», «құдіретті еркектер», «жүйрік атты турлар» деп қай деректерде айтылған?
Сақ тайпалыры мен тайпалық одақтарының топтарын атап, олардың қоныстарын атап, олардың қоныстарын картадан көрсет.
Сақ әйелдерінің қоғамдағы орны
Сақ қоғамында көсемдердің рөлі қалай бағаланды?
Жаңа сабақтың жоспары:
Сақтардың тұрмысы
Сақтардың шаруашылығы
Шірік-Рабат-б.з.б.4-б.з.-13 ғасырларына жататын ежелгі қалашық
Ертедегі темір өндіру
Адамзат тарихында темір дәуірі ерекше маңызды орын алады. Темір құрал-саймандар пайда болғаннан бастап еңбек өнімділігі ерекше өсті. Өйткені темір құралдыр тас және қола құралдарға қарағанда әлдеқайда өткір, төзімді болып келеді.
Сабақты бекіту:
Сақтар мекенжай салу үшін қандай жерлерді таңдаған?
Сақтардың шаруашылығы қандай жағдайларға бейімделген?
Шірік-Рабат қонысы тұрғындары немен айналысқан
Ертедегі темір өндіру туралы айтып бер.
Бағалау:
Үйге тапсырма: §13. Қосымша оқып келу.
Геродоттың «Тарихынан» үзінді
Страбонның «Географиясынан» үзінді.