Сабақтың тақырыбы: Progress test.

0
870
страны мира

Сабақтың мақсаты: Өткен материалды бекіту және қорыту. Ауызша және жазбаша тілдік дағдыларды дамыту.

Күтілетін нәтиже:

пәндік: кызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру.

тұлғалық: жануарларға сүйіспеншілікті қалыптастыру және оларға қамқорлық танытуға баулу.

жүйелік-әрекеттік: тілдік дағдыларды бақылайтын жаттығуларды орындау үшін белгі-символ құралдарын пайдалану (мысалы, put v or).

Сабақты материалдық қамтамасыз ету:

мұғалім үшін: CD ойнатқыш, оку қызметіне ынталандыруға арналған смайлдар, жануарлар бейнеленген флэш-карталар.

оқушылар үшін: окулық, жұмыс дәптері, қарындаштар топтамасы.

Пәнаралық байланыс: музыка, өзін-өзі тану.

Сабақтың барысы

(I)Ұйымдастыру сәті.

Мұғалім балалармен амандасады:

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

Окушылар мұғаліммен амандасады:

Good morning, good morning We are glad to see you!

How are you? (Cl.: Fine, thanks.) Sit down, please.

(II) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

– Бүгін біз корытынды тест орындап, өткен материалды қорытындылаймыз.

(III) Тірек білімді белсендіру.

«Жануарлар және ойыншықтар» такырыбы бойынша сөздерді қайталау.

(IV) Қорытынды тестпен жұмыс.

Оқулықпен жұмыс

– Суреттерді пайдалана отырып, тапсырманы орындаңдар.

What’s this? It’s a hamster.

Say: I have a parrot.

Answer: Is it a doll? Yes, it is.

Say… Балалар осы сұраққа жауап бере отырып, «It’s a kangaroo» деген жауап береді. Күтілетін жауапқа қол жеткізу үшін мұғалім жетекші сұрак қоюға тиіс: What can kangaroo do? A kangaroo can jump.

My favourite toy is… (say what toy)

What’s this? It’s a cow.

My favourite pet is… (say what pet)

Say a word starting with Dd. (doll, dog etc).

Name the letters.

Finish. Bears can’t… (fly)

Answer. Is it a plane? No, it isn’t.

Correct the sentence. It’s a monkey. No, it’s not a monkey. It’s a fox.

Say a word starting with Bb. (bear, boy, ball)

Name the letters.

Дәптермен жұмыс

Окушылар тест тапсырмаларын орындайды.

1-жаттығу. Listen and circle the correct picture.

Окушылар тапсырмаларды мұғалімнің нұсқауларына сәйкес орын­дайды. Мұғалім жануардың атын атайды, окушылар тыңдап отырып, мұғалім атаған жануарды айналдыра сызады.

It’s a dog.

It’s a sheep.

It’s a bear.

It’s a hamster.

1-тапсырма. Complete the alphabet. Балалар жетіспейтін әріптерді толықтырады.

2-тапсырма. Mathc, listen and colour the pictures. Мұғалім сурет пен сөзді салыстыруды (кажет болса, көмектеседі) одан кейін суретті мұғалім айтқан түске бояуды сұрайды ( It’s a black car).

It’s a yellow plane.

It’s a blue train.

It’s a green ball.

It’s a red kite.

It’s a yellow doll.

4-жаттығу. Listen to your teacher and put (v) or (x)

I have a dog. I don’t have a cat.

I don’t have a hamster. I have a parrot.

I don’t have a sheep. I have a horse.

I have a fish. I don’t have a parrot.

5-жаттығу. Choose Yes, it is/No, it isn’t.

Бұл жаттығуда окушылар дұрыс жауапты айиалдыра сызады. Қажет болған кезде мұғалім әр суретке арналған сұракты окиды.

I. Is it a doll?- No, it isn’t. 2. Is it a kite?-Yes, it is.

Is it a robot? – No, it isn’t. 4. Is it a train? – Yes, it is.

Мұғалім тиісті смайлды айналдыра сызып, окушының жұмысын тексереді.

V. Сабақты қорытындылау.

-Балалар, Бүгін «Жануарлар және ойншыктар»такырыбы бойынша сөздерді пайдалана отырып, бакылау тестін орындадыңдар. Жумыс барысында «I have және I don’t have a… , My favourite toy is… , I/he/she can…» сөз тіркестерін пайдаландыңдар.

Well done. Goodbye, children!