Сабақтың атауы: Қысқы еңбек

0
981

Айы , күні

18.09.

4-сынып

Сабақтың атауы:

Қысқы еңбек

Мақсаты:

Мәнерлеп оқуға үйрету,сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту, оқушыларды өзара қарым-қатынасқа түсіру.

Оқу нәтижесі:

үйренеді:

бірлескен жұмысқа;

топ арасындағы ынтымақтастыққа;

ұжымдық жауапкершілікке;

Әдіс тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+

Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану;+

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Дереккөздер:

Ноутбук, слайд, карточкалар,

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Тренинг «Мұғалім мен оқушы»

2.Топқа бөліну

3.Мәтінмен жұмыс. Екі топ мәнерлеп оқиды,аударады, бір-бірін бағалайды.

4.Сөзжұмбақты шешу.

Өлеңді кезекпен оқу.

5.Сөздіктен бір сөз алып, үлгіге қарап өзгерту.

6. Жаңа танысқан сөздерді қайталау.

7.Сабақты бекіту.

8. үйге тапсырма алу.

9. Бағалау.

Тіл дамыту кезеңі:

Сенің атың кім?

Фамилияң кім?

Ұлтың кім?

Нешінші сыныпта оқисың?

Сенің анаңның аты кім?

Ал әкеңнің ше?

Сенің досың бар ма?

Ол кім?

Оның жасы нешеде?

Досыңның шашы қандай түсті?

Ал көзі ше?

Бойы қандай?

Сен қай жыл мезгілін жақсы көресің?

Неше жыл мезгілі бар?

Қазір қай жыл мезгілі?

Күз жыл мезгілінің айларын аташы.

Күзден кейін қандай жыл мезгілі келеді?

Қыста не жауады?

Күн қандай болады?

Қыста не істейміз?

67-бетті ашамыз. Бүгін жаңа тақырыппен танысамыз. Ол «Зимний труд». Қазақша қалай болады? Дұрыс «Қысқы еңбек».

Жаңа сөздерді сөздікке жазу, сөз тіркестерін, сөйлемдер жасау.

Тау баурайы – подножие горы

Орналасқан – расположен

Малды бағады – пасет скот

Суару – поить

Биыл – в этом году

Жем – корм

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту. Оқушылар кітапьы жабады. Қағаздағы мәтін қиындыларымен топта жұмыс істейді.

Оқушыларға мәтін бөліктерін беремін «Джиксо» әдісі. Олар оқып, мәтінді дұрыс жинақтауы керек.

Өз жұмысын қорғау. Неліктен осылай жасағанын түсіндіру. Кітапты ашып нағыз нұсқамен салыстыру.

Мақалдарды кітапшаға жазу, үйде бірнешеуін жаттау. Қиындылардан баламаларын топта сәйкестендіру.

Еңбек түбі – береке. Где богата земля,

Жері байдың елі бай. Там и народ сыт.

Еңбек етсең ерінбей, Венец труда – достаток.

Тояды қарның тіленбей. Если будешь трудиться –

Еңбек етсең емерсің. Будешь сыт без милостыни.

Еңбектің наны тәтті, Трудовой хлеб сладок.

Жалқаудың жаны тәтті. Труд – источник достатка.

Дәптермен, тақтамен жұмыс. Тәуелдік жалғауларын жұрыс жазу.

Қыстыгүні менің аға…. қар күрейді. Іні…. екеуіміз қардан аққала жасаймыз.

Гүлзираның сіңлі… шанамен ойнап жүр. Асқардың мұз оятын құрал…. бар. Менің күрек… жұмыс істеуге өте қолайлы.

Топпен жұмыс.Сөздікпен танысу. Карточка толтыру.

Қыстыгүні-в зимнее время

Мұз ою-прорубить лед

Қар күреу- сгребать снег

Аққала-снеговик

…. жақсы еңбектенеміз.

… мектепте жұмыс істейді.

Ертең … қар күрейді.

Бүгін … еденді жуыңдар.

… аққала жасадым.

… күні бойы шаңғы тептік.

Топқа бөлу:

Түсті стиктермен 2 топқа бөліну

Сергіту сәті

Табиғат -слайды

Үйге тапсырма

2-жаттығу 67-бет кітапшаға жазу, жаттау.

Рефлексия

2 жұлдыз, 1 тілек

Бағалау:

Критерийлер бойынша өзара бағалау.

Критерийлер:

15. Мәнерлеп оқу;

16. Түсінгенін айта білу;

17. Сауатты жазу;

18. Бір-бірін тыңдау;

19. Белсенді болу;

20. Уақытты бағалау;

21. Тәртіп бұзбау.