Сабақ № 95 Тақырыбы: «Оқу пән кабинеттері»

0
744

Оқыту мақсаты: Оқушыларға тақырып бойынша түсінік беру және өткен сабақтағы білімдерін ұштастырып, тапсырмаларды орындау

Күтілетін нәтиже:

Сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрай алады.

Өз ойларын жеткізеді.

Грамматикалық тапсырмаларды орындайды.

Кезең

Уақыт

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Модуль

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин.

«Мозайка» әдісі

«Шаттық шеңбер» әдісі

1.Амандасу, түгендеу.Топқа бөлу.

2.Психологиялық дайындық: оқушыларды шеңберге шақырады.

Кәне,достар,тұрайық

Шеңберімізді құрайық.

Жақсы-жақсы тілектер

Бір-бірімізге сыйлайық!

Оқушылар «Мозайка» әдісі бойынша топтасып,өз үстелдерінің басына жиналады.

Оқушылар бір-біріне жақсы тіліктер айтып,сәттілік тілейді.

ОмОЖТ

Білу

Кіріспе бөлімі

2 мин.

Үйге берілген ашық хаттарды жинау, ең үздігін таңдап алу

Ең үздік ашық хаттын оқу

Мадақтау

ОүБжОБ

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

3 мин.

Бейнефильм

Балаларын назарын бейнефилимьге аудару. Сабақтың тақырыбын ашатын сұрақтар қояды:

Балалар, сонымен фильм не туралы?

Мектепте қандай оқу кабинеттері бар?

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Бейнефильмді тамашалайды, сұрақтарға жауап беріп, тақырыпқа шығады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

СТОү

ОмОЖТ АКТ

Түсіну

Мағынаны тану

7 мин

Мәтінмен жұмыс ( тыңдалым)

«Он сұрақ» әдісі

1.Аудиотаспада мәтінді ұсынып, тыңдатады.

2. «Он сұрақ» әдісі бойынша түсінгендерін сұрақ қою арқылы тексереді.

Мәтінді мұқият тыңдап, мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалау

АКТ

СТОү

ТжДБО

ОБжК

ОүБжОБ

Сергіту сәті

2 мин

Моноблок немесе интербелсенді тақта

Мульти кейіпкердің қимылын қайталап мұғаліммен бірге жаттығу жасау.

Оқушылар мұғаліммен бірге орындайды.

ОЖЕСО

Қолдану

15 мин

Флипчартпен жұмыс

Әр топ өзінің ұнаған оқу кабинетін постерге салып, постер арқылы кейін қорғайды.оқу кабинеттерін де өздері таңдап алады.

Флипчартқа постер салады, топтан бір оқушы қорғайды.

Оқушылар бір-бірін қолпаштайды

СТОү

ТжДБО

ОБжК

ОүБжОБ

Талдау

5

эссе

Маған ұнайтын оқу кабинеті…

Ойды әрі қарай жалғастырып жазады.

Оқушылар бір-бірін қолпаштайды

ОмОЖТ

КжБ

ТжД

ОүБжОБ

Синтез

3

Кезбе тілші

Әр топтан бір оқушы кезбе тілші болады. Мұғалім микрофон немесе ұялы телефон береді

Бір оқушы кезбе тілші ретінде басқа оқушыларға тақырып бойынша сұрақ қойып,жауаптарын алады.

ОмОЖТ ТжДБО КжБ

СТОү

Бағалау

Үй тапсырмасы

5

Бағалау критерийлері

Күнделік

Бағалау критерийлерін жинау, қорытынды баға қою.

Берілген үлгі бойынша шақыру билетін жасап келу

Топ басшысы критерий бойынша бағаларын анықтап, күнделіктеріне қояды.

Критерий арқылы бағалау.

СТОү

ОүБжОБ