Сабақтың тақырыбы: Метро деген не? Ілік және барыс септіктері.
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
ілік және барыс септіктерін түсіндіру , сауатты жазуға және
сөйлеуге үйрету;
ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді
құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс, бес жолды өлең
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, суреттер
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: ілік және барыс септіктерін меңгеру, Алматы қаласы
жөнінде өз пікірін айта білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
2-тапсырманы сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ
Сөздікпен жұмыс
қонақ үй – гостиница ескерткіш – памятник
сауда – торговля мұражай – музей
1-тапсырма. Жоғарыдағы сөздікті пайдаланып, диалогты толықтырыңдар.
2 – тапсырма. «Метро деген не?» мәтінін оқып, сұрақ құрау. Ілік және барыс септігінде
тұрған зат есімдерді теріп жазыңдар.(суреттермен жұмыс)
3-тапсырма. Суреттер бойынша әңгіме құрау.
Бес жолды өлең
1. Зат есім – қала
2. Сын есім – әдемі, үлкен
3. Етістік – қыдырамын, гүлденеді, бой көтереді
4. Сөйлем – Әдемі қалада үлкен ғимараттар бой көтереді.
5. Синоним – шаһар, кент
Ережемен жұмыс
Ілік септігінің сұрақтары: кімнің? ненің?
Жалғаулары: -ның, -нің, -дың, -дің, -тың, -тің. Мысалы: оқушының, көшенің, т.б.
Барыс септігінің сұрақтары: кімге? неге? қайда?
Жалғаулары: -ға, -ге, -қа, -ке, -на, – не, -а, -е. Мысалы: оқушыға, көшеге, т.б.
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту
V. Үйге тапсырма
2-тапсырма (Мәтінді мазмұндау)
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау.
VІІ. Сабақты қорытындылау