Сабақтың тақырыбы: Мен және менің досым. Ілік септігі.
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
ілік септігі жалғауын түсіндіру, сауатты жазуға және
сөйлеуге үйрету;
ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, достарын сыйлауға,
достыққа адал болуға, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, тірек-сызба
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, суреттер
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: көптік жалғауын меңгеру, өз досы жөнінде өз пікірін айта білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Күзгі демалысты қалай өткізгендерін сұрау. Өтілген тақырыптарды еске түсіру.
ІІІ. Жаңа сабақ
1-тапсырма. Тірек- сызба бойынша әңгіме құрау.
Менің досым
бет әлпеті бойы мінезі ермегі
әдемі, сұлу, орта мейірімді кітап оқу
сүйкімді, ұзын қамқоршы үйірмеге бару
сымбатты қысқа момын би билеу
көзі , шашы, сыпайы ән айту
мұрны сурет салу
2 – тапсырма. Төмендегі сөздерге көптік жалғауын жалғау.
3 – тапсырма. Мәтінді оқып, мазмұнын айту. Көптік жалғауы бар сөздерді теріп жазу.
Ережемен жұмыс
Ілік септінің сұрақтары: кімнің? ненің?
Жалғаулары:-ның, -нің,-дың,-дің,-тың,-тің
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту
V. Үйге тапсырма
«Менің досым» тақырыбына әңгіме жазу.
VІ. Бағалау б өлімі
Сабаққа қатысы бойынша б ағалау.
уҢҒ VІІ. Сабақты қорытындылау