Мектеп кабинеттері. Антоним.

0
758
литература

Сабақтың тақырыбы: Мектеп кабинеттері. Антоним.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

антонимді түсіндіру, сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету;

ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді

құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, суреттер, тірек-сызбалар

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: антонимдерді меңгеру, мектеп кабинеттері жөнінде өз пікірін айта

білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Оқушының міндеті – кезекшілік» мәтінін мазмұндау. Өздері 5 синонимдік қатар табу.

ІІІ. Жаңа сабақ

1-тапсырма. Мәтіндегі сөйлемдердің соңына тиісті тыныс белгілерін қойып жазыңдар.

Қарамен жазылған сөздердің бірнеше мағынасын айтып түсіндіріңдер.

2 – тапсырма. Мақалды жаттаңдар.

3 – тапсырма. Синоним сөздерді жаттаңдар.

4-тапсырма. Сөздер тобынан антонимдерді табыңдар. Үлгі бойынша сөз тіркестерін

құрастырыңдар.

6-тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар.

ІІІ деңгей.

1. Көп нүктенің орнына сурет пен үлгіні пайдалана отырып, керекті сөздерді тауып

жазыңдар.

ІІ деңгей.

1. Тірек-сызбаларды пайдалана отырып, сөйлемдер құраңдар.

І деңгей.

1. Өз мектебіңнің тарихы туралы айтып беріңдер.

Ережемен жұмыс

Синоним сөздер – мағыналары бірдей сөздер.Мысалы: ат – есім – ныспы; мұғалім-ұстаз-оқытушы; оқушы-шәкірт; әдемі-сұлу-әсем, т.б.

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

5-6 тапсырма.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау