Сабақ №3
Пән: алгебра
Тақырыбы: Квадрат түбірдің анықтамасы. Жуық мәндері.
Типі: жаңа материалды меңгеру.
Мақсаты
Білімділік: Оқушыларды санның квадрат түбірін таба білуге үйрету, жуық
мән ұғымымен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, шешім қабылдай білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: лекция
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру.
II. Жаңа материалды игеруге дайындық.
III. Жаңа материалды түсіндіру.
А-ма: Теріс емес а санының квадрат түбірі деп, квадраты а-ға тең в
санын айтады.
Мысалы: 49 санының түбірі 7 және -7. Өйткені 72=49 (-7)2=49
Түбірдің оң мәні арифметикалық квадрат түбір деп аталады.
А-ма: Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес в саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады.
,
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасынан өрнегінің мағынасы болатын кез келген үшін
теңдігі орындалады.
Мысалы,
Теңдеуді шешейік.
Енді, квадрат түбірдің жуық мәндерін қарастыру.
квадрат түбірінің ондық жуықтауларын жазайық.
Осы процесті жалғастырып, -нің кез келген дәлдікпен
алынған мәнін табуға болады.
Демек, иррационал саны өзінің кемімен алынған ондық жуықтауынан үлкен, бірақ өзінің артығымен алынған ондық жуықтауынан кіші.
IV. Жаңа материалды түсінгенін тексеру.
Сыныпта: №22, №23, №24
V. Қорытынды
1. Квадрат түбір деген не?
2. Арифметикалық квадрат түбір деген не?
3. екеуінің қандай айырмашылығы бар?
VI. Үй жұмысы. №21, №20
VII. Бағалау.