Есеп шығару

0
1049

Сыныбы – 10 (Ж) сабақ реті: күні________

Тақырыбы

Есеп шығару

уақыты

Білімділік мақсаты:

дамытушылық:

тәрбиелік:

Оқушылардың есептер шығару білімдерін қалыптастыру;

есептер шығару біліктілігі мен дағдысын дамыту; түсіндіре білу , қорытынды жасау,жүйелеу, білім-білік дағдыларын дамыту;

сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру .

Сабақ типі:

Есептер шығару.

Сабақ өткізілу түрі:

Мұғалімнің түсіндіруі,.Кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау, кестемен фронталды әңгімелесу, қорытынды жасау,10- ЕТЖ -1жұмыс істеу.

Құралдар мен реактивтер:

Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10- ЕТЖ -1жұмыс істеу.

Ұйымдастыру

кезеңі:

(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

-оқушыларды психологиялық дайындау.

Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі :

Сабақтың білімділік мақсаты:

– үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

– білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

– кеткен кемшіліктерді жою.

1.мына қосылыстарды (тақтаға жазу)ата: айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру.

5-7

Есеп шығару кезеңдері:

Білімділік мақсаты:

– оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

– кеткен кемшілікті жою жұмыстары;

1. 10- ЕТЖ -1жұмыс істеу, 2 -4 нұсқа.8-10бет.

Білімді қорытындылау және жүйелеу:

-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;

-оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау;

Жалпылама теория тұрғысынан қышқылдар мен негіздерге анықтама беріңдер.

Усанович теориясы тұрғысынан тұздар класына анықтама беріңдер .

Г идролиз деген не ?

Қандай қасиеттер қышқылдық немесе негіздік деп аталады?

Усанович теориясы бойынша сутекті қышқылдардың қасиетін қалай сипаттаймыз?

6-7

Үй тапсырмасын беру кезеңі:

Білімділік міндеттері:

-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.

1- тарауды қайталау

2. Күнделікке жазғанын тексеру.

1-2

Сабақ қорытынды сын шығару кезеңі.

– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою.Есеп шығару білім – дағдысы өмірде сендерге қай жерде қажет деп ойлайсыңдар?

1-2