Сыныбы – 10 (Ж) сабақ реті: күні________
Тақырыбы |
Есеп шығару |
уақыты |
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік: |
Оқушылардың есептер шығару білімдерін қалыптастыру; есептер шығару біліктілігі мен дағдысын дамыту; түсіндіре білу , қорытынды жасау,жүйелеу, білім-білік дағдыларын дамыту; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру . |
|
Сабақ типі: |
Есептер шығару. |
|
Сабақ өткізілу түрі: |
Мұғалімнің түсіндіруі,.Кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау, кестемен фронталды әңгімелесу, қорытынды жасау,10- ЕТЖ -1жұмыс істеу. |
|
Құралдар мен реактивтер: |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10- ЕТЖ -1жұмыс істеу. |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. 1.мына қосылыстарды (тақтаға жазу)ата: айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру. |
5-7 |
Есеп шығару кезеңдері: |
Білімділік мақсаты: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары; 1. 10- ЕТЖ -1жұмыс істеу, 2 -4 нұсқа.8-10бет. |
|
Білімді қорытындылау және жүйелеу:
|
-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу; -оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау; Жалпылама теория тұрғысынан қышқылдар мен негіздерге анықтама беріңдер. Усанович теориясы тұрғысынан тұздар класына анықтама беріңдер . Г идролиз деген не ? Қандай қасиеттер қышқылдық немесе негіздік деп аталады? Усанович теориясы бойынша сутекті қышқылдардың қасиетін қалай сипаттаймыз? |
6-7 |
Үй тапсырмасын беру кезеңі: |
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. 1- тарауды қайталау 2. Күнделікке жазғанын тексеру. |
1-2 |
Сабақ қорытынды сын шығару кезеңі. |
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою.Есеп шығару білім – дағдысы өмірде сендерге қай жерде қажет деп ойлайсыңдар? |
1-2 |