Аялдамада. Дауыссыз дыбыстар.

0
696

Сабақтың тақырыбы: Аялдамада. Дауыссыз дыбыстар.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

дауыссыз дыбыстарды түсіндіру, сауатты жазуға және

сөйлеуге үйрету;

ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді

құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: дауыссыз дыбыстарды меңгеру, аялдама жөнінде өз пікірін айта

білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

2-3 тапсырманы тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақ

1-тапсырма. Сөйлемдерді толықтырып, рөлге бөлініп әңгімелесіңдер.

Аялдамада

– Сәлеметсіз бе, апай!

– Сәлеметсің бе, балам!

– Апай, вокзалға қандай автобуспен баруға болады?

– Вокзалға … автобустармен баруға болады.

– Балам, сенің атың кім?

– Менің атым – … .

2 – тапсырма. Осы модульдегі жаңа сөздерді теріп жазып, олармен сөз тіркестерін

құраңдар. Бір сөзге фонетикалық талдау жасаңдар.

Ережемен жұмыс

Дауыссыз дыбыстар үн мен салдырдың қатысына қарай үш түрге бөлінеді:

  1. Қатаң дауыссыздар: п,т,с,ч,ц,ф,х,ш,щ,к,қ -11

  2. Ұяң дауыссыздар: б,в,г,ғ,д,ж,з,һ – 8

3. Үнді дауыссыздар: р,л,м, н ,ң, й ,у – 7

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту.

V. Үйге тапсырма

3 – тапсырманы орындау

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау