Дүниетану |
Уақыты: |
Мұғалім: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Ауа райы |
|||
Сабақтың жалпы мақсаты |
оқушылардың ауаның құрамы мен қасиеттері, ауаның жер бетіне таралу жолдары туралы білімін қалыптастыру |
|||
Әдіс-тәсілдер |
түсіндіру, әңгіме, сұрақ-жауап, |
|||
Көрнекіліктер |
1. «Ауаның құрамы» тірек-сызбасы. 2. «Орман» картинасының көшірмесі. 3. Тәжірибе жасау үшін шар, су құйылған стақан |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
Сыныптаынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру |
Би «Қаражорға» |
|||
Топқабөлу |
Адам өміріне қажетті 5 жағдайды топтастыру.(ауа, су, қорек, жарық, жылу арқылы оқушыларды тпқа бөлу . |
|||
Үй тапсырмасын сұрау |
«Табиғат құбылыстарына» шағын эссе . |
|||
Қызығушылықты ояту |
І – топ. Бес жолды өлең құрастыру |
|||
Жаңа материалмен жұмыс. |
Ауа барлық жерде: далада да, суда да, жерде де бар. Біздің планетамызды ауа қабаты қоршап тұр. Бұл ауа қабаты атмосфера деп аталады. Атмосфера Жерді Күн радиациясынан қорғайды. Ол болмаса, жердегі су әпсәтте қайнап, ал Күн сәулесі тіршілік атаулыны тұтас күйдіріп жіберер еді. Суда да, жерде де ауа барын дәлелдейтін мысалдар келтір. V. Поэзия сэті.Өлеңді оқыған кезде ауаның қандай қасиеттері туралы айтылатынына назар аудар. Ол мөп-мөлдір, Қоршап тұратыны рас. Жазда жылы леп болып, Қыста дірдек қақтырған. Оқушылар ауаның қасиеттерін кестеге жазады. |
|||
Ой толғаныс |
Оқулық бойынша жұмыс. а) Сұрақтарды оқып, оларға өз беттерінше жауап беруге тырысып көр. ә) Ауаның барлық жерде болатынын дәлелдейтін тәжірибе жаса. 1-тәжірибе: Шарды үрле, сонсын ондағы ауаны ақырын ғана шығар. Шарға не болды? 2-тәжірибе: Аузыңа ауа толтырып ал да, ұртыңды саусағыңмен бас. Не байқадың? |
|||
Үйге тапсырма беру. |
«Ауа көзге көрінбейтін зат» – эссе жазу . |
|||
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалап, баға қою. |
|||
Кері байланыс |
Оқушылар бір-біріне деген тілектерін жапырақтарға жазып, мәуе ағашына жапсырады. Плакат стикер |