Сыныбы – 10 (Ж) сабақ реті: күні________
Тақырыбы
|
§1. 4. Химиялық реакциялар, олардың жіктелуі.
|
уақыты
|
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік:
|
Химиялық реакциялар, олардың жіктелуі
туралы алған білімдерін ары қарай жетілдіре отырып, білімді қалыптастыру;
түсіндіру, есте сақтау,көңіл аудару қабілеттерін дамыту;
сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
|
|
Сабақ типі:
|
Жаңа сабақ .
|
|
Сабақ өткізілу түрі:
|
Мұғалімнің ауызша түсіндіруі, кітаппен өз бетінше жұмыс істеу,жаттығулар орындау, 11-Б-2 көрсету .
|
|
Құралдар мен реактивтер:
|
интерактивті тақта, 11-Б-2
|
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. )
– сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;
– оқушыларды психологи ялық дайындау.
Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.
|
1-2
|
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі :
|
Сабақтың білімділік мақсаты:
– үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;
– білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;
– кеткен кемшіліктерді жою.
Айналым бойынша берілген тапсырманы тексеру.
|
5-7
|
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
|
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.Білімді жаңғырту.
(Актуализация )
Білімділік міндеттері: .
-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.
-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.
2.Оқыту проблемалары:
Ерітінділер туралы жалпы түсінік.
1.Білімді жаңғырту:
Дәптермен жазбаша жұмыс :
Химиялық реакция теңдеулерін аяқтап,реакция типін анықтаңдар :
NaOH + HNO 3 ——–
Cu(OH) 2 ————
Cu(OH) 2 +HCl———-
Na + HCl———-
H 2 +Cl 2 ———–
Al(OH) 3 ————-
WO 3 +H 2 ———–
BaCl 2 + Na 2 SO 4 ———-
Айналымды жүзеге асырып, әрбір реакция типін анықтаңдар.
Fe————FeCL 2 ——-Fe(OH) 2- ————FeO———-FeSO 4
CuO———Cu————Cu CL 2—————– Cu(OH) 2- ——CuO
Na————X————-Na 2 SO 4————– BaSO 4
H 2 S ————- X —————— SO 2 ———– У ————- H 2 SO 4 ————- MgSO 4
Ca———-CaCl 2 ———–Ca (OH) 2- ———Ca(NO 3 ) 2
C———–CO 2 ——-K 2 CO 3 ———-CaCO 3
|
3-4
|
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері:
|
Білімділік міндеттері:
Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;
– оқушылардың білімді қабылдауына,алған білімнен қорытынды
шығаруға,жүйелеуге қажетті түрлі әдіс –тәсілдерді үйрету;
– оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы;берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға ,түсініктерді ,заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.
2.Мұғалімнің түсіндіруі:
Жаңа сабақты түсіндіру:
Химиялық реакциялар,олардың жіктелуі
1.Реакцияға қатысқан және нәтижесінде түзілген өнім саны бойынша:
қосылу ,айырылу, орын алмасу;
2 .тотығу-тотықсыздану реакциясының типтері:
Молекулааралық: 2KMnO 4 + 16 HCl——–5CL 2 +2KCl+2MnCl 2 + 8H 2 O
Молекулаішілік: 2KClO 3 ——2KCl+3O 2
Диспропорциялану:6KOH+ 3Cl 2 ———5KCl+KClO 3 +3H 2 O
3.реакцияның қайтымдылығы бойынша: қайтымды, қайтымсыз
4. реакцияның жылу эф
|