§1.4. Химиялық реакциялар, олардың жіктелуі.

0
25
физика

Сыныбы – 10 (Ж) сабақ реті: күні________

Тақырыбы

§1. 4. Химиялық реакциялар, олардың жіктелуі.

уақыты

Білімділік мақсаты:

дамытушылық:

тәрбиелік:

Химиялық реакциялар, олардың жіктелуі

туралы алған білімдерін ары қарай жетілдіре отырып, білімді қалыптастыру;

түсіндіру, есте сақтау,көңіл аудару қабілеттерін дамыту;

сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақ типі:

Жаңа сабақ .

Сабақ өткізілу түрі:

Мұғалімнің ауызша түсіндіруі, кітаппен өз бетінше жұмыс істеу,жаттығулар орындау, 11-Б-2 көрсету .

Құралдар мен реактивтер:

интерактивті тақта, 11-Б-2

Ұйымдастыру

кезеңі:

( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. )

– сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

– оқушыларды психологи ялық дайындау.

Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі :

Сабақтың білімділік мақсаты:

– үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

– білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

– кеткен кемшіліктерді жою.

Айналым бойынша берілген тапсырманы тексеру.

5-7

Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.Білімді жаңғырту.

(Актуализация )

Білімділік міндеттері: .

-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;

– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

2.Оқыту проблемалары:

Ерітінділер туралы жалпы түсінік.

1.Білімді жаңғырту:

Дәптермен жазбаша жұмыс :

Химиялық реакция теңдеулерін аяқтап,реакция типін анықтаңдар :

NaOH + HNO 3 ——–

Cu(OH) 2 ————

Cu(OH) 2 +HCl———-

Na + HCl———-

H 2 +Cl 2 ———–

Al(OH) 3 ————-

WO 3 +H 2 ———–

BaCl 2 + Na 2 SO 4 ———-

Айналымды жүзеге асырып, әрбір реакция типін анықтаңдар.

Fe————FeCL 2 ——-Fe(OH) 2- ————FeO———-FeSO 4

CuO———Cu————Cu CL 2—————– Cu(OH) 2- ——CuO

Na————X————-Na 2 SO 4————– BaSO 4

H 2 S ————- X —————— SO 2 ———– У ————- H 2 SO 4 ————- MgSO 4

Ca———-CaCl 2 ———–Ca (OH) 2- ———Ca(NO 3 ) 2

C———–CO 2 ——-K 2 CO 3 ———-CaCO 3

3-4

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері:

Білімділік міндеттері:

Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;

– оқушылардың білімді қабылдауына,алған білімнен қорытынды

шығаруға,жүйелеуге қажетті түрлі әдіс –тәсілдерді үйрету;

– оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы;берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға ,түсініктерді ,заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.

2.Мұғалімнің түсіндіруі:

Жаңа сабақты түсіндіру:

Химиялық реакциялар,олардың жіктелуі

1.Реакцияға қатысқан және нәтижесінде түзілген өнім саны бойынша:

қосылу ,айырылу, орын алмасу;

2 .тотығу-тотықсыздану реакциясының типтері:

Молекулааралық: 2KMnO 4 + 16 HCl——–5CL 2 +2KCl+2MnCl 2 + 8H 2 O

Молекулаішілік: 2KClO 3 ——2KCl+3O 2

Диспропорциялану:6KOH+ 3Cl 2 ———5KCl+KClO 3 +3H 2 O

3.реакцияның қайтымдылығы бойынша: қайтымды, қайтымсыз

4. реакцияның жылу эф

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь