Поурочные планы по казахскому языку для 10 класса.

0
2746

Список тем:

           І модуль

  1. «Егемендік» ұғымы.
  2. Ел Конституциясы.
  3. Қазақстанның халықаралық жағдайы.
  4. Қазақстан облыстары.
  5. Қазақстан қалалары.
  6. Нәтиже сабақ.

ІІ модуль

  1. Өз сөзіңмен сөйлес.
  2. Тілдегі сөздіктер.
  3. Тілді меңгеру.
  4. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі.
  5. Нәтиже сабақ.

ІII модуль

  1. Мемлекеттік және саяси құрылымдардың атаулары.
  2. Ормандарды сақтау және қорғау.
  3. Суды ластаудан қорғау.
  4. Жерді қорғау.
  5. Жол жүру қауіпсіздігі туралы.
  6. Бұқаралық ақпарат құралдары туралы.
  7. Нәтиже сабақ.
           ІV модуль

  1. Тарихи таным.
  2. «Алтын адам».
  3. Мұстафа Шоқай – Тәуелсіздік жаршысы.
  4. Мемлекет қайраткері, патриот тұлға.
  5. Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында.
  6. Тәуелсіздік Қазақстан.
  7. Нәтиже сабақ.

V модуль

  1. Экономика.
  2. Еңбекке төленетін ақы.
  3. Жер бағасы.
  4. Экономикалық саяхат.
  5. Банк.
  6. Нәтиже сабақ.

VI модуль

  1. Көмекші етістік.
  2. Қазақстан табиғат ғажайыптары.
  3. Ұлттық табиғи саябақтар.
  4. Маңғыстау.

 

Пример разработки урока:

Сабақтың тақырыбы:   “Ел Конституциясы”

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Сабақтың мақсатын айту.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІV. Бекіту.

  1. 2-сабақта берілген жаңа сөздермен танысып, жұмыс істеу.
  2. 1-тапсырма. «Ел Конституциясы» мәтінін оқып түсіну. Бірнеше сұрақ әзірлеу.
  3. Үш деңгейлі тапсырмаларды орындау (2-тапсырма). жеке-топтық жұмыс формасы.

Құрал-жабдықтары:

  1. Бағалау парағы
  2. Үш деңгейлі тапсырмалар (2-тапсырмада).
  3. Жауап үлгілері (ІІ,ІІІ деңгейдің жауабын алдын ала мұғалім парақтарға жазып қояды).
  4. Жетондары бағасы:

Ойынның өту барысы.
Оқушылар өз даярлық деңгейіне қарай тапсырмалар таңдай алады.
Оқушылар деңгейді таңдайды:

ІІІ деңгей – ақпаратты қолданып, жеткізе білуді талап етеді;
ІІ деңгей – ақпаратты талдай білуді талап етеді;
І деңгей – сұрақтары шығармашылық сипаттағы тапсырмалардан тұрады, мұнда оқушылар ақпаратты бағалай білуге, ол туралы өз пікірін білдіріп, оны негіздеп, дәлелдей білуге тиіс.

Оқушыларға өздеріне тиісті деңгейді таңдап алуға уақыт беріледі (2-3 мин).

І деңгейді таңдап алған балалар бөлек отырады (оларға көбірек уақыт керек және мұғалім олардың жауабын өзі тексереді). Қалған оқушылар жұп-жұьымен отырады.

ІІІ және ІІ деңгей тапсырмаларын таңдап алғандар жұмысты орындап болғаннан кейін, мұғалімнен жауап үлгілерін алып, бірін-бірі тексереді, бағадайды, бағалау парағына бағаларын қояды:

«5» бағасы жұмыс қатесіз орындалса қойылады;
«4» елеусіз қателер жібергенде қойылады;
«3» жұмыста 5 – 6 қате жіберілген жағдайда қойылады.

V. Үй тапсырмасы. 3-тапсырма. жаңа сөздерді жаттау.