Сабақтың мақсаты: |
Ана тілі сабағында тыңдау, түсініп оқу, мәнерлеп нақышына келтіріп рөлмен оқу арқылы сөйлеу әрекетін қалыптастыру. |
1. Білімділік: |
Дұрыс , түсініп оқуға, өлеңнің негізін түсініп, сөйлемдегі сөздің байланысын сұрақ қою арқылы анықтауды меңгерту. |
2. Дамытушылық: |
Балалардың тілін, ойын, сөздік қорын, ізденушілік қабілетін дамыту. |
3. Тәрбиелік: |
Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, мамандық таңдау, мамандық иесін сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу. |
Сабақтың түрі: |
Аралас сабақ. |
Сабақтың әдісі: |
Сұрақ – жауап, әңгімелеу, рөлмен оқу, ізденушілік, ойын. |
Сабақтың көрнекілігі:
|
Мамандыққа арналған суретер, дидактикалық материалдар, сызбалар. |
Сабақтың барысы: |
|
I. Ұйымдастыру кезеңі. |
1.Сабаққа балаларды дайындау. 2.Сабақ мақсатымен таныстыру. |
II. Үй тапсырмасын сұрау, қорыту. |
– Үйге не берілді? – Ертегі не жайлы? – Жас тышқандардың әрекетіне қандай баға берер едің? – Мысықтардың ісіне баға берші? Өмірде осындай жағдайлар болып жатады ма? – « Бәрі таппаған ақылды кәрі табады » дегенді сен өз тұрғыңнан қалай түсінесің? |
III . Жаңа сабақ 1. Кіріспе : |
– Бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы Жақан Смақовтың өлеңі «Айтшы, әжетай» – Балалар, сендердің әжелерің бар ма? Ол асыл жандар жайлы не айтар едіңдер? |
2. Мұғалімнің түсіндіруі:
|
-Балалар, мына нақыл сөзді түсініп оқып көрелік. Ата –асқар тау, Ана – бауырыңдағы бұлақ, Бала – жағасындағы құрақ. – Осы нақыл сөзден не түсіндің? Қандай сурет салар едің? Айтшы. – Белгілі балалар ақыны Жақан Смақовтың өлеңін түсініп оқып көрелік. |
Оқулықпен жұмыс .
Өлеңді мәнерлеп , түсініп оқу. Рөлмен оқу.
Сөздік жұмыс
Осы өлеңді оқып отырып қандай түсінбейтін сөз кездестірдің?
Ақтабан – жылқының атауы.
Қаракөл қой – қойдың түрі.
Бекіту.
Сызбамен жұмыс. Өлеңге сүйеніп,әр мамандық иесін тап. Байланыс сызықтарын жүргіз.
Туыстық атауы |
|
Мамандығы |
Атасы |
|
тәрбиеші |
Нағашысы |
|
монтер |
Жеңгесі |
|
жылқышы |
Ағасы |
|
сауыншы |
Жиен ағасы |
|
құрылысшы |
Апасы |
|
егінші |
жездесі |
|
қойшы |
2 . Дәптермен жұмыс. Туыстық атауларды үлгі бойынша топтастыр:
а) өлеңге сүйеніп; ( класта)
б) өз бетіңше жалғастыр. (үйден)
Әке жағынан туыс |
Шеше жағынан туыс |
3. Өлеңнің соңғы екі жолын қайталап оқы. Ақын сұрағына сен қалай жауап бересің?
4. Ойын: Мамандық иесін ата. « Кім не істейді?»
– Бүгінгі сабақта біз не білдік,неге үйрендік?
Оқушылардың білімдерін бағалау, қорытындылау.