Мақсаты: Тіл және сөйлеу жайлы түсінік бере отырып,.сөйлеу түрлерінің түрлерін ажырата білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту. Байқампаздыққа тәрбиелеу.
Типі : жаңа сабақ
Көрнекігілі : суреттер, оқулық
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік,
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындық
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 45 жаттығу
ІІІ. Білімдерін пысықтау: Адамдар-бір-бірімен қалай түсініседі?Тіл не үшін қажет?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Сөйлеудің түрлері мен мәнері
Ү. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс,Көркем жазу:Ии Ии Ии Ине. а/ 46- жаттығу
Ауызекі сөйлеу – дыбыстап айтып, құлағымызбен еститін сөздер, Яғни үн арқылы беріледі.ә/ 47- жаттығу.Мәтінді оқу. Жазылып берілетін хабар жазбаша сөйлеу деп айтылады. Адамдар ертеде әріпті немесе таңбаларды білмей, тасқа сурет салып білдірген. Алғашқы екі сөйлемді көшріп жазуб/ Сұрақтарға жауап алу.- Ауызекі сөйлеу мен жазбаша сөйлеудің қайсысы бұрын пайда болған.
Сергіту сәті: в/ 48- жаттығу.Әр сөйлемдегі қимыл иесі сөйлеу тілінің қай түрін қолданғанын айту.г/ 49- жаттығу ауызша орындау.
ҮІ. Қорыту. Арнайы суреттер бойынша сөйлеу тілінің қай түрі екенін айту.
ҮІІ Үйге тапсырма :1. Тіл және сөйлеу мысалдар келтіру.2. Бағалау