Сабақтың мақсаты:Білімділік: Сырт киімдер туралы мәлімет беру.Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру:
1. «Шапан» мәтінімен танысу, оқу, әңгімелеу.
2. Сөздікпен танысу:
Бағалау- ценить
Иық – плечо
Құрмет- уважение
Сый- подарок
Қатынас – отношение
А) сөздерді дұрыс оқу;
Ә) сөздікке жазып алу;
Б) сөз тіркестерін құрау.
3. Диалогті сұрақтармен толықтырып, өзара сөйлесу.
4.Суреп бойынша жұмыс.
IV. Жаңа сабақты бекіту. 4-тапсырманы орындау:
Етістіктің шартты райы қалай жасалады?
Етістіктің ашық райына мысал келтір
Тұйық етістіктің жасалу жолы қандай?
V. Сабақты қорыту:Пысықтау сұрақтарына жауап алу:
– Қазақ халқының сырт киімін ата.
-адамға жасалатын үлкен құрметті ата.
– Қандай дәстүр бар?
VI. Үй тапсырмасын беру: мәтінді әңгімелеу (112-бет 1- тапсырма)
VII. Бағалау