Мақсаты:Бірдей қосылғыштардың қосындысын табу туралы түсінік беру.Ой-өрісін есте сақтау қабілеттерін дамыту.Байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелер бойынша
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, өзіндік.
Түрі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Тақырыбы мен мақсастын хабарлау.
Ү. Жаңа сабақ.
Оқулықпен жұмыс
№ 1 . суретте неше рет екі домбырадан алынған. Барлығы неше домбыра бар?
2+2+2=6
№ 2 Екі сырғадан неше рет алынған? Барлығы неше сырға бар? 2+2+2+2=8
ҮІ Білімдерін тексеру: № 3 8/6,1,9,12/ санын бірдей қосылғыштардың қосындысымен салыстыру.
2+2+2+2=8 3+3=6
2+2+2=6 2+2+2+2+2=10
5+5=10 2+2+2+2+2+2=12
3+3+3=9 6 + 6= 12 3 + 3 + 3 + 3=12
№ 4
Түсті қағаз – 37
Ақ қағаз – 18 артық ?
/37+18/+37 = 92 Жауабы: 92 парақ
37 + 18 = 55 Жауабы: 55 парақ
№ 5
х – 32 = 53
х = 32 + 53
х = 85
85 – 32 = 53
53 = 53
Шығармашылық тапсырма
/12-6/+2=8 /12+6/-10=8
ҮІІ.Қорыту: Бүгін не білдік?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 6 , 179 бет. Бағалау.