№ 91. Тақырыбы: Жиырма тиын Ж.Кәрбозин

0
674

Мақсаты : Ж.Кәрбозиннің әңгімесін жиырма тиын әңгімесін оқи отырып, Алтайдың тіл алғыш , ақ көңіл, қайырымдылығы жайлы түсінік беру. Әңгімені мәнерлеп оқи білуге баулу, өз ойларын қорытып қорытып айтуға үйрету. Адамгершілікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Оқулық, үлестірмелер бойынша

Әдістер : түсіндіру, сұрақ-жауап, ізденушілік, өзіндік

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Даңғой мысалын оқыту

ІІІ. Өткенді пысықтау: Қияр нені қиялдады? Сол үшін не істеді? Уақыт жеткенде қияр қандай күйге ұшырады?

ІҮ. Сабақтың мақсатын қою. Ж. Кәрбозин Жиырма тиын

Ү. Жаңа сабақ: а/ Жиырма тиын әңгімесін оқып, түсіндіру.ә/ сөздік жұмысын жүргізу.

ҮІ. Білімдерін тексеру: а/ Әңгімені оқыту, іштей оқу, тізбектей оқу, жеке-жеке оқу.

ә/ Сұрақтарға жауап алу.әңгіме кімнің атынан баяндалған? Бірде Алтайды апасы қайда жұмсады. Дүкенге жақындағанда қандай оқиға болды? Алтай Қанатқа қалай көмектесті?

Сергіту сәті. б/ Тапсырмаларды орындау. 1.Дүкен жанындағы оқиғалы рөлге бөліп сөздерін пайдалану. 2.Алтайға мінездеме беру. Тіл алғаш, ақ көңіл, қайырымды сөздерін пайдалану. 3.Мақалдарды оқып, мағынасын ашу

ҮІІ. Қорыту. Бүгін не өттік? Әңгімені қорыта отырып, адамгершілікке тәрбиелеу.

ҮІІІ Үйге тапсырма: Оқу, мазмұны. 2.Бағалау