43 сабақ.
Тақырып: 8 санының құрамы.
Мақсаты: 1.Оқушыларды 8 саны, оның шығуы, құрамы туралы түсінікті қалыптастыру.
– 2. Оқушылардың танымдылық қабілетін, ойлау деңгейін арттыру.
– 3 3.Тапқырлыққа, шапшандыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: жаңа сабақ.
Әдіс –тәсілдері: түсіндіру, ауызша, жазбаша,
Көрнекілігі: Сандар құрамы, теңдіктер, теңсізідктер
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: -оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық: Балалар, біздің математика сабағындағы ұранымызды айтайық. Хормен: «Есеп білмейтін адам, Түк сезбейтін надан».
– Ендеше, балалар, өткен сабақтарымыз бойынша қаншалықты ұққанымызды ортаға салайық.
1).Қайталау.
Футболшының доптарын санайық.
не байқадындар?
біз сандарды аттап оқыдық.
ІІІ. Жаңа сабақ:
1). Қызығушулықты ояту. Логикалық ойын « Жоғалған санды тап»
2). Керекті сандарды тап.
3). Дәптерімізді ашайық, Қолға қалам алайық 8 санды жазайық.
Көркем жазу: 8 8 8
4). Оқулықпен жұмыс.
№1 Сурет бойынша теңдіктер құрастыр.
7+1 3+5
6+2 5+3
4+4 1+7
5). Сергіту сәті: Жаза, жаза есепті, Талып кетті қолымыз. Бір, екі, үш, Бойға жинап күш. Терезені ашайық, Шаң – тозаңды басайық. Жалқаулықты тастайық, Қайта сабақ бастайық.
6). Жұмбақ. Төрт қаз ұшып барады, Биіктен төмен қарады. Аяқ нешеу, бас нешеу? Жауабын кім табады? ( 8 аяқ, 4 бас)
№5 Клоунға көмектесіндер шашылып қалған доптарынан теңдік құрастырып жазындар.
Үлгі: 2+5 8-1
ІV. Қорытынды.