|
|
Сабақтың мақсаты: |
Ана тілі сабағында тыңдау, мәнерлеп нақышына келтіріп рөлмен оқу арқылы сөйлеу әрекетін қалыптастыру. |
1. Білімділік: |
Дұрыс , түсініп оқуға, мысалдың негізін түсініп, сөйлемдегі сөздің байланысын сұрақ қою арқылы анықтауды меңгерту. |
2. Дамытушылық: |
Балалардың тілін, ойын, сөздік қорын, ізденушілік қабілетін дамыту. |
3. Тәрбиелік: |
Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. |
Сабақтың түрі: |
Аралас сабақ. |
Сабақтың әдісі: |
Сұрақ – жауап, әңгімелеу, рөлмен оқу, ізденушілік, ойын. |
Сабақтың көрнекілігі: |
Тақырып бойынша суретер, дидактикалық материалдар. |
Пан-аралық байланыс: |
Қазақ тілі, сурет. |
Сабақтың барысы: |
|
I. Ұйымдастыру кезеңі. |
1.Сабаққа балаларды дайындау. 2.Сабақ мақсатымен таныстыру. |
II. Үй тапсырмасын тексеру, қорыту. |
– Үйге не берілді? – Аңыз дегеніміз не? – Алдаркөсе мен салт атты қайда кездесті? – Аңызды кім әңгімелеп береді? |
Сергіту. |
– Кәне, кім жаңылтпашты жаңылмай айтып бере алады? – Алдаркөсе туралы бұрын қандай аңыз оқып едік? – Алдаркөсе қандай адам деп ойлайсың? |
III . Жаңа сабақ Кіріспе : |
– Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы: « Құлақ пен тымақ» |
а) суретпен жұмыс (сұрақ-жауап) 1. 2. |
– Мына суреттен нені көріп тұрсыңдар? – Ол не үшін керек? – Құлағың үсімес үшін не істеу керек? – Мына жаңылтпашты дұрыс оқып, жаңылмай айтып көрелік. Қыста құлағым үсіп кетті, Үсіп, ісіп кетті. – Неге? – Олай болса, балалар, белгілі сықақшы ақын Асқар Тоқмағамбетовтың мысал – өлеңін түсініп оқып көрелік. |
Оқулықпен жұмыс. Мысал – өлеңді рөлмен оқу, мазмұнын талдау.
(мәнерлеп оқу)
Дәптермен жұмыс. 1. Жаңылтпашты жатқа жазу.
2. Өздігінен өзі білетін қыстық бас киімдердің атын
жазу. (бөрік, малақай, тымақ т. б
Бекіту.
– Суретке қарап қысқы киімдердің түрлерін атап көріңдерші?
(әр түрлі қыстық, жаздық киімдер суреті)
– Осы сөздермен сөйлем құра.
– Бүгінгі сабақта біз қандай жұмыстар істедік?
– Балалар, осы мысалдан өзіңе қандай үлгі алдыңдар?
Оқушылардың білімдерін бағалау, қорытындылау.