Мақсаты: Тапсырмалар орындай отырып, қосуды тексеру жайлы түсінік беру, ұғындыру.
Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.Алғырлаққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызба геометриялық фигуралар.
Әдісі:түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру№5. 8-5 < 10-5 90 бірл = 9 онд. 0 бірл.
80-50 < 100-50
ІІІ. Өткенді қорыту:Салыстыру. «Кім жылдам» ойыны
ІҮ. Мақсат қою кезеңі:Қосуды тексеру
Ү. Жаңа сабақ:Оқулықпен жұмыс №1. 6 + 2 = 8 2 + 6 = 8 ;8 – 6 = 6 8 – 2 = 6.
Ендеше қосуды азайтумен тексереміз.№ 2.5 + 3 = 8 8 – 3 = 5;3+ 5 = 8 8 – 5 = 3.
Бұл теңдіктер қосу амалының азайтуға кері амал екенін білдіреді.
ҮІ .Түсінгендерін тексеру: . № 3 Ауызша орындау:20,21,23,24,25,26,27,28,29
№4 тапсырманы ауызша орындау
№5
Алма – 30 жәшік 30+10 = 40
Алмұрт – 10 жәжік артық ? Жауабы: 40 жәшік алмұрт
Алмұрт – ? жәшік
Алмұрт – 40 40-10 = 30
Алма -? 10 жәшік кем Жауабы: 30 жәшік алма
Алма – ?
Алмұрт – 40 жәшік 40 – 30 = 10
Алма – 30 жәшік ? кем Жауабы: 10 жәшік кем.
Бұлар өзара кері есептер.Сергіту сәті
№ 5 Ауызша орындау.Шығармашылық тапрсыманы орындау
ҮІІ .Бүгін не білдік?
ҮІІІ. Үйге тапрсыма :№ 6 13 бет. Бағалау