№ 5. Тақырыбы: Қосуды тексеру

0
9
информатика

Мақсаты: Тапсырмалар орындай отырып, қосуды тексеру жайлы түсінік беру, ұғындыру.

Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.Алғырлаққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекілігі: сызба геометриялық фигуралар.

Әдісі:түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.

Сабақтың типі: жаңа сабақ

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру№5. 8-5 < 10-5 90 бірл = 9 онд. 0 бірл.

80-50 < 100-50 90 см = 9 дм 0 см

ІІІ. Өткенді қорыту:Салыстыру. «Кім жылдам» ойыны

ІҮ. Мақсат қою кезеңі:Қосуды тексеру

Ү. Жаңа сабақ:Оқулықпен жұмыс №1. 6 + 2 = 8 2 + 6 = 8 ;8 – 6 = 6 8 – 2 = 6.

Ендеше қосуды азайтумен тексереміз.№ 2.5 + 3 = 8 8 – 3 = 5;3+ 5 = 8 8 – 5 = 3.

Бұл теңдіктер қосу амалының азайтуға кері амал екенін білдіреді.

ҮІ .Түсінгендерін тексеру: . № 3 Ауызша орындау:20,21,23,24,25,26,27,28,29

№4 тапсырманы ауызша орындау

№5

Алма – 30 жәшік 30+10 = 40

Алмұрт – 10 жәжік артық ? Жауабы: 40 жәшік алмұрт

Алмұрт – ? жәшік

Алмұрт – 40 40-10 = 30

Алма -? 10 жәшік кем Жауабы: 30 жәшік алма

Алма – ?

Алмұрт – 40 жәшік 40 – 30 = 10

Алма – 30 жәшік ? кем Жауабы: 10 жәшік кем.

Бұлар өзара кері есептер.Сергіту сәті

№ 5 Ауызша орындау.Шығармашылық тапрсыманы орындау

ҮІІ .Бүгін не білдік?

ҮІІІ. Үйге тапрсыма :№ 6 13 бет. Бағалау

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь