Мақсаты: Екі амалмен шығарылатын есепті түсіндіру. Есепті шығара білуге дағдыландыру.Жүйелі ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Білімді, ақылды, ізденімпаз етіп тәрбиелеу.
Көрнекілігі: үлестірме, сызба
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, өзіндік
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№ 5, 53 бет
ІІІ. Өткенді қорыту: Математикалық диктант 11 – 2 9+ 2
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Ү. Жаңа сабақ.№ 1 тапсырманы түсіндіре отырып орындау.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру:№ 2 . 6 4 7 6+4 (6+4)- 7 =3 Жауабы: 3 шөлмек су
№ 3 .32 – 2 59 – 2 11 – 2.№4.Өрнектің мәнін табу.№ 5.10,11,12,13,14,15,16,17,18,19
ұқсатығы: барлығы екі таңбалы сан, ондықтар.Айырмашылығы: бірліктері әртүрлі.
№ 6.11-2, 21- 2, 31- 2, 41-2, 51-2 , 61-2 ,71-2 , 81-2, 91-2.
Шығармашылық тапсырма
ҮІІ .Бекіту.Бүгінгі сабақта не білдік?
ҮІІІ Үйге тапсырма: № 4 /2,3 баған/ 69 бет. бағалау.