Мақсаты : 1. Мәтінді рөлге бөліп, мәнерлеп оқыту.2.Ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту. 3. Төрт түлікті бағып – күтуге байланысты еңбек түрлерін атату
Көрнекілігі : төрт түлік суреті
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Түйе өлеңін мәнерлеп оқытуСұрақтарға жауап алу
ІІІ. Мақсат қою кезеңі. Сабақты мақсатымен таныстыру
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. Суретке зер сала отырып, мәтіндегі тіркестерді пайдалан Мәтінді мәнерлеп оқып беру, оқушыларға мәтінді рөлге бөліп оқыту 2. Мәтіннен төмендегі сөздердің мағынасын ашатын тіркестерді теріп жаз.1. Тұрмыс жағдайы төмен адам: қоры үзілген қуға бітем.2. Еңбекқор адам:Шаруа қуған басқа бітем.3.Батыл, өжет адам:Найза ұстаған ерге бітем.4. Шаруасы жақсы, бай адам:Ел ішіндегі зорға бітем.
Ү. Сабақты қорыту. Жоғарыдағы мәтінді сахналау
ҮІ. Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу
ҮІІ. Бағалау