Мақсаты: Екі амалдан тұратын санды өрнектерді жазуға мәнін таба білуге үйрету. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Білімді ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ-жауап, өзіндік
Көрнекілігі: кестелер
Сабақтың түрі:І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№ 2
ІҮ. Білімін тексеру: Көркем жазу 456 математикалық диктант 58+1 60+9 75-70
70+1 91-1 27-20
ҮІІ Бекіту:№ 1 ./4+3/-2 /40+20/-20 8+/7-6/ 80+/70-60/ №2 Салыстыру.6+(3+1) * (6+3)+1
(3+7)-2 * 3+(7-2). № 3 Теңдеуді шешу. 1+9=10 10-9=1. №4.10+4 =14 Жауабы: 14 қызанақ 14-4 =10. № 5. 18,19,20,21,22,23. №6 10+8,18- 8,20+8 ,28-8,30+8 ,38-8
40+8 , 48-8, 50+8, 58-8.
ҮІІІ .Үйге тапсырма:№ 2 50 бет. Бағалау