Сабақтың мақсаты:
- Білімділік мақсаты: оқушылардың білімін тексеру.
- Дамытушылық мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
- Тәрбиелік мақсаты: білімін, білігін қалыптастыру.
Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі :
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру.
1 -нұсқа.
1.Зат құрылысының молекулалық теориясы негізінде балқу және кристалдану кезінде дененің температурасы неліктен өзгермейтіндігін түсіндіріңдер.
2. Калориметр іші н де массасы 100г, температурасы 0°С м ұз бар. Калориметрге 100°С-тағы су буын жібереді. Барлық мұз еріген кезде калориметрде қ анша су болады? Пайда болған судың температурасы 0°С.
3. Тасқа соғылған кезде тугел еріп кету үшін мұз кесегінің жылдамдығы қандай болу керек?
2-нұсқа.
1. Қатты қыздырылған металды қандай су жылдам суытады: салқын су (*= 20 °С) немесе ыстық су (1=100 °С) ?
2.Температурасы 0 °С , массасы
З. Бастапқы температурасы 10°С су тамшысы соғылған кезде т ү гел буланып кету үшін қ андай биіктіктен кұлау керек? Ортаның кедергісін ж ә не тамшы бетінің қирауына кететін энергия ескерілмесін.
ІV.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §13-18 қайталау.