№109. Сабақтың тақырыбы: Бала Абай мен Барлас ақын

0
662
физика

Мақсаты: 1. Мәтіннің мазмұнын түсіндіру, Абай туралы толық мағлұматтар, оның шығармалар жинағы.

2. Оқу дағдыларын жетілдіру

3. Оқушыларды ұқыптау, зеректікке тәрбелеу

Көрнекілігі: суреттер.

Әдісі: сұрақ-жауап, түсінідіру, әңгімелеу.

Түр і: аралас

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі . Сабаққа әзірлік

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Мұхтар Әуезовтың «Бала Абай» мәтінің оқып, мазмұнын сұрау, сұрақтарға жауап алу.

ІІІ. Мақсат қою кезеңі: Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІҮ.Жан-жақты білімін тексеру: Өткен сабақта оқыған әңгіме бойынша сұрақтарға жауап беру.- Мәтін қалай аталады? Бала …..- ….Абайдың жасы 13 толған еді. – Абайдың әжесі әңгімесін неден бастап еді? – Абай неден көп шықпайтын болды? – Абайға әңгімені кім көп айтушы еді? – Биыл әсіресі Абайдың …. өскен . – Абайдың шешесінің есімі кім? – Абай әжесінің әңгімесін қалай тыңдайтын? «Абай жолы» романын жазған кім?

Ү. Жаңа сабақ: 1. Абай жолы романынан алынған үзінді әңгімені дұрыс, түсініп оқы.

2. Сергіту сәті. 3. Мәтіндегі бас әріппен жазылатын сөздерді үлгі бойынша теріп жаз. 4. Барлас ақынның Абайға берген батасын тауып оқы 5. Батаны кімге береді? 6. Барлас ақын Абайға не үшін риза болды? 7. Абайдың ұғымтал, зеректігін неден байқадың?

ҮІ. Қорыту.Сұрақтарға жауап алу. Абай туралы білгендеріңді жинақтап, «Пікірлер» ағашын жаңа пікірімен толықтыр.

ҮІІ. Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, мазмұнын айту. Осы мәтін бойынша үйде өзін сөзжұмбақ жасап көр. Бағалау