Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:23+7, 30-7 түріндегі қосу, азайту, есеп шығаруға үйрету. Дұрыс есептеу, ойлау, әдемі жазуға дағдыландұру.Ойлау, тез есептеуге баулу.
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар:Суреттер, дид. матер.
Сабақ түрі:Аралас, қайталау сабақ
Сөздік қормен жұмыс:Қосу, азайту, өрнек құру
Сабақ жоспары: Ұйымдастыруөткенді сұрау
Жаңа сабақа)кіріспе, мұғалім түсіндіруПысықтауҚорыту
Сабақ барысы:Ұйымдастыру өткенді сұрау6 121 б.
Жаңа сабақ:А)кіріспе
I-30 оқушы ш:30+53=5
II-? 5оқушы артық ж:35
Б)түсіндіріп шығару
Беті-36 ш:36-6=30
Оқыды-? Ж:30б. Оқыды
Қалды-6
Пысықтау:
1)Салыстыр
(80+5)-20 (80+20)-5
28 сағ. 1тәулік 6сағ.
2)өрнек құр, мәнін тап
40+(10-3)=47
40+(а-7) а=10 40+(10-7)=43
3)теңдеу құр:
Х+6=60 х-6=54
Х=60-6 х=54+6
Х=54 х=60
54+6=60 60-6=54
Қорыту: 1)ребус шешу 2)ойын, хатты жеткіз
64-30=34 18+8=36
27+40=67 25+30=55
16+5=21 14-7
Сабақты қорытындылау, бағалау:Бағалау
Жеке оқушыларға озық тапсырма беру:Салыстыру, теңдеу құру
Үйге тапсырма: 6