Мақсаты: Үш таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыра білуге үйрету. Ой-өрісін,есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тапқырлыққа,алғырлыққа тәрбиелеу
Көрнекіліктер: оқулық, үлестірмелер бойынша
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, өзіндік
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:– Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№ 7, оқу, талдау.
ІІІ. Өткенді пысықтау:Бірліктер, ондықтар, жүздіктер атау.
ІҮ. Мақсат қою кезеңі:Үш таңбалы сандарды оқу, жазу,салыстыру.
Ү. Жаңа сабақ:Оқулықпен жұмыс.№ 1 Кестеде көрсетілген сандарды оқып, жазу512, 685,274 , 863Сандарды салдысттыру. Ұқсастығы мен айырмашылығын атау.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру:№ 2 215,125 , 521, 152, 512№ 3 1, 100 110№ 4 Салыстыру.59* 58 659*658 73*74 673*674 Сергіту сәті. № 5
Құлын – 15
Бұзау – 25
Қозы – 60 /15 + 25 /+ 60 = 100
Барлығы – 100
Құлын – 15
Қозы – 60
Бұзау – ? /100-15/ – 60 = 25
№ 6
6 + 6 = 12 12 – 6 – 6 = 0
12 – 2 – 2- 2- 2 – 2- 2 = 0
Шығармашылық тапсырма.
ҮІІ Бекіту:Бүгін не өттік?
ҮІІІ. Үйге тапсырма:№ 3, бағалау.