Сыныбы – 10 (Ж) сабақ реті: күні________
Тақырыбы |
§1. 4. Химиялық реакциялар, олардың жіктелуі.
|
уақыты |
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік: |
Химиялық реакциялар, олардың жіктелуі туралы алған білімдерін ары қарай жетілдіре отырып, білімді қалыптастыру; түсіндіру, есте сақтау,көңіл аудару қабілеттерін дамыту; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
Сабақ типі: |
Жаңа сабақ . |
|
Сабақ өткізілу түрі: |
Мұғалімнің ауызша түсіндіруі, кітаппен өз бетінше жұмыс істеу,жаттығулар орындау, 11-Б-2 көрсету . |
|
Құралдар мен реактивтер: |
интерактивті тақта, 11-Б-2 |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. ) – сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; – оқушыларды психологи ялық дайындау. Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. Айналым бойынша берілген тапсырманы тексеру. |
5-7 |
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі: |
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.Білімді жаңғырту. (Актуализация ) Білімділік міндеттері: . -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: Ерітінділер туралы жалпы түсінік. 1.Білімді жаңғырту:
Дәптермен жазбаша жұмыс : Химиялық реакция теңдеулерін аяқтап,реакция типін анықтаңдар : NaOH + HNO 3 ——– Cu(OH) 2 ———— Cu(OH) 2 +HCl———- Na + HCl———- H 2 +Cl 2 ———– Al(OH) 3 ————- WO 3 +H 2 ———– BaCl 2 + Na 2 SO 4 ———- Айналымды жүзеге асырып, әрбір реакция типін анықтаңдар. Fe————FeCL 2 ——-Fe(OH) 2- ————FeO———-FeSO 4 CuO———Cu————Cu CL 2—————– Cu(OH) 2- ——CuO Na————X————-Na 2 SO 4————– BaSO 4 H 2 S ————- X —————— SO 2 ———– У ————- H 2 SO 4 ————- MgSO 4 Ca———-CaCl 2 ———–Ca (OH) 2- ———Ca(NO 3 ) 2 C———–CO 2 ——-K 2 CO 3 ———-CaCO 3
|
3-4 |
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері:
|
Білімділік міндеттері: Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету; – оқушылардың білімді қабылдауына,алған білімнен қорытынды шығаруға,жүйелеуге қажетті түрлі әдіс –тәсілдерді үйрету; – оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы;берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға ,түсініктерді ,заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау. 2.Мұғалімнің түсіндіруі: Жаңа сабақты түсіндіру: Химиялық реакциялар,олардың жіктелуі 1.Реакцияға қатысқан және нәтижесінде түзілген өнім саны бойынша: қосылу ,айырылу, орын алмасу; 2 .тотығу-тотықсыздану реакциясының типтері: Молекулааралық: 2KMnO 4 + 16 HCl——–5CL 2 +2KCl+2MnCl 2 + 8H 2 O Молекулаішілік: 2KClO 3 ——2KCl+3O 2 Диспропорциялану:6KOH+ 3Cl 2 ———5KCl+KClO 3 +3H 2 O 3.реакцияның қайтымдылығы бойынша: қайтымды, қайтымсыз 4. реакцияның жылу эф
|