Дүниетану |
Уақыты: |
Мұғалім: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Тері – сипап сезу мүшесі |
|||
Сабақтың жалпы мақсаты |
терінің қоршаған ортаны танып білудегі орны, маңызымен таныстыру; теріні сақтауға, оқушыларды тазалыққа баулып, гигиеналық тәрбие беру; әрбір сезіммүшесінің адам өміріне, оның қоршаған дүние ортасында дұрыс та мәнді тіршілік етуіне тигізетін әсерін түсіндіру арқылы оқушылардың ой өрісін дамыту. |
|||
Әдіс-тәсілдер |
аралас |
|||
Көрнекіліктер |
суреттер |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
Сыныптаынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру |
Би «Қаражорға» |
|||
Топқабөлу |
Терінің қасиетін дәптерге жазғызу арқылы оқушыларды топқа бөлу . |
|||
Үй тапсырмасын сұрау |
Тіл жайында мақал – мәтелдерді сұрау . |
|||
Қызығушылықты ояту |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
|||
Жаңа материалмен жұмыс. |
Үлестірмелі материалдармен жұмыс. Әр партаға неше түрлі заттар таратып беріп, олар туралы оқушыларды сөйлету Сұрақтарға жауап алу. Қолдарыңа берілген заттардың несін анықтай алмадыңдар? Кейбіреуінің дәмін осы сәтте айта аласың, неге? Тіл арқылы тағы нені сеземіз? Оқулықпен жұмыс. Мәтіннің тілді, ауызды күтуге байланысты берілген бөлімін оқып беру. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. |
|||
Ой толғаныс |
Тері: |
|||
Үйге тапсырма беру. |
Терінің құрылысы, қызметі мен маңызыН ДӘПТЕРГЕ ЖАЗЫП КЕЛУ . |
|||
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалап, баға қою. |
|||
Кері байланыс |
Оқушылар бір-біріне деген тілектерін жапырақтарға жазып, мәуе ағашына жапсырады. Плакат стикер |