Сабақтың тақырыбы: Наурыз көже.

0
26
биология

Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:

34 -35 сабақ

Пәні: Әдебиеттік оқу. Уақыты:

Сабақтың мақсаты :а Әңгімені түсініп,мәнерлеп оқуға,мазмұнын әңгімелей алуға үйрету.Наурыз көже туралы түсінік беру.

әҰлттық тағамдарды қадірлей білуге,салт-дәстүрімізді сақтауға, елінің байлығын дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.

бКөркем сөйлеу,тіл байлықтарын дамыта отырып,ойын жеткізе білуге дағдыландыру.

Пәнаралық байланыс: дүниетану,салауаттану.

Әдісі: сұрақ-жауап.

Түрі :аралас.

Сабақтың барысы.І.Ұйымдастыру бөлімі.

Оқу-құралдарын түгендеу.

ІІӨткен сабақты пысықтау..

аЕртегіден түсінгендерін айту.

әҚұстар біздің досымыз тақырыбында әңгімелеу.

б«Қарылғаштың ұясы»тақырыбында шығарма.

Фонетикалық жаттығу «Таңырқау»

– Біз әдемі киім көрдік. Біз қалай таң қаламыз?

Ай-ай-ай, ай-ия қандай әдемі! Барлықтарыңыз менен кейін асықпай қайталаңыз.

ІІІ.Жаңа сабақ.

Кіріспе әңгіме:

Жаңа жыл!Жаңа жыл!

Бақыт жылы болғайсың!

Бізге беріп жаңа жыр,

Бізден алғыс алғайсың.

1.Жаңа жыл деп қай мерекені айтып тұр?

2..Наурыз мерекесін біз қалай қарсы аламыз.

3.Қандай салт-дәстүрімізді білеміз?

4.Ұлттық тағамдарымызды атаңдар.

5.Биыл қай жылды қарсы аламыз?

6.Өткен барыс жылы туралы әңгімелеу.

Сергіту сәттері .«Есте сақтауын дамыту»

Орнымыздан тұрайық

Ал ақанды согайық

Бір отырып, бір тұрып

Біз тыныгып алайық

2.Оқулықпен жұмыс.

аМәтінді мәнерлеп , түсініп оқу.

ә)Наурызкөженің қай кезде қалай жасалатынын тауып оқу.

3.Сұрақтар мен тапсырмалар:

-Наурызкөже неліктен қасиетті тағам саналады?

-Наурызкөжеге неше түрлі тағам қосады? Атап бер.

IV. Сабақты бекіту.

1.Наурыз мерекесі сбейнеленген сурет бойынша әңгімелеу.

2.«Қош келдің Наурыз»әнін шырқау.

3.Біздің мектебіміз Наурыз мерекесін қалай қарсы алады.Әңгімелеу.

V.Үйге тапсырма.

1.Әңгімені мәнерлеп,түсініп оқу.

2.«Қош келдіі,Наурыз!»тақырыбына шығарма жазу.

VI.Бағалау.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь