Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:
37 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу. Уақыты:
Сабақтың мақсаты: а Мәтін мазмұнымен таныста отырып, мәтіндегі
негізгі идеяны ашу,жүйелі сөйлеуге үйрету.
ә Оқушыны ізденуге жетелеу. Жауапкершілікті
сезінетін өнерлі тұлғаны тәрбиелеу.
б Мәтін бойынша танымдылық тапсырмалар беру арқылы өз ойларын тұжырымдап жеке,топта жұмыс жасауға,өз ойын еркін,қысылмай айтуға дағдыландыру.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ-жауап, сөздік.
Түрі :аралас
Көрнекілігі :жұмбақтар,мақал-мәтелде,күз көрнісі..
Сабақ барысы:І.Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа назарларын аудару.
ІІ.Өткен сабақты қайталау.
1.Өтілген тарау бойынша тақырыптарды қайталау.
2.Өздеріне ұнаған өлеңнен үзінді оқу.
3.Сөдіктердің мағанасын түсіндіру.
Сергіту сәті.«Кім шапшаң» ойыны.
« У» дыбысынын сөз басында келетініне сөздер айту. Мысалы: уық, уақыт, Уылдырық, уайым, уақ, уыз.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1.Қызығушылығын ояту.
Ойқозғау.
Жұмбақтар шешу.
Жайған жастық сөгілді,
Аппақ мамық төгілді.
2.Қыс мезгілі бейнеленген сурет бойынша әңгімелеу.
3.Т.Айбергенов туралы айту.
4..Мәтінмен жұмыс.
– Өлеңді мәнерлеп оқу.
-Ақын қыс көрнісін қалай суреттеген?
– Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады
5.Мақалдың мағанасын түсіндіру.
Сергіту сәттері .«Есте сақтауын дамыту»
Орнымыздан тұрайық
Алақанды согайық
Бір отырып, бір тұрып
Біз тыныгып алайық
IV.Сабақты бекіту.
Сөз тіркесінен сөйлем құра.
қыс: суық, аязды, боранды
V. Үйге тапсырма.
1Өлеңді түсініп оқу.
2Қыс мезгілінің суретін салу.