Мұрын мен құлақ. Жалғаулық шылау.

0
68
география

Сабақтың тақырыбы: Мұрын мен құлақ. Жалғаулық шылау.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

жалғаулық шылауларды түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға

үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топтастыру, сөзжұмбақ шешу

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, суреттер

Пәнаралық байланыс: орыс тілі, биология

Күтілетін нәтиже: жалғаулық шылауды меңгеру, мұрын мен құлақ туралы айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Адамның сезу мүшелері туралы сөзжасам әзірлеу.

ІІІ. Жаңа сабақ

1 – тапсырма. Мұрын мен құлақ туралы білетін мәліметтерін топтастыру.

Мұрын Құлақ

2 – тапсырма. Берілген суреттерге қарай отырып, сұраулық шылауларды пайдаланып,

сұрақ қойыңдар.

3 – тапсырма. Берілген сөйлемдерден жалғаулық шылауларды табыңдар.

Жалғаулық шылауларды қолданып өздерің сөйлем құраңдар.

Сөзжұмбақ сұрақтары

1. Лицо 8. Колено 1. Голова 7. Губа

2. Палец 10. Глаз 3. Живот 9. Внутренности

5. Висок 11. Рука 4. Легкие 13. Усы

6. Нос 12. Плечо 5. Локоть 14. Волосы

Ережемен жұмыс

Жалғаулық шылау

1. Ыңғайлас жалғаулық: мен, бен, пен, т.б. 5. Кезектес жалғаулық: бірде, біресе

2. Қарсылықты жалғаулық: бірақ, алайда, т.б. кейде, т.б.

3. Себеп – салдар жалғаулық: себебі, өйткені, т.б. 6. Шартты жалғаулық: егер

4. Талғаулы жалғаулық: не, немесе, т.б.

ІV. Бекіту бөлімі

Алынған мәліметтер бойынша топтастыруды толықтыру.

V. Үйге тапсырма

Адамның дене мүшелері туралы бейнесөз немесе сөзжұмбақ құрау.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау

VІІ. Сабақты қорытындылау

 

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяМоя любимая школа
Следующая статьяНадежда

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь