Күзгі өсімдікер

0
1597

Дүниетану

Уақыты:

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы

Күзгі өсімдікер

Сабақтың жалпы мақсаты

күздегі өсімдіктер тіршілігнде болатын өзгерістер туралы оқушылардың түсінігін қалыптастыруға жағдай жақоршаған дүниедегі құбылыстар мен заттардың маңызын түсіндіру , оқушылардың тірі табиғат пен өлі табиғат арасындағы байланысты түсіну мүмкіндіктерін дамыту

Әдіс-тәсілдер

аралас.

Көрнекіліктер

Көрнекіліктер: суреттер, гербарийлер, интерактивті тақтада слайдтар, тірек – сызбалар, үлестірмелер/тест, топ аты жазылған кеспелер.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сыныптаынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру

Би «Қаражорға»

Топқабөлу

Әр топқа тапсырма:

1 – топ : 1 – тапсырма. Өз топ аттарының маңыздылығы туралы айтып қорғау.
2 – тапсырма.. Өсімдіктің тірі ағза екенін дәлелде.
2 – топ. 1 – тапсырма Өсімдіктің өсуіне нелер қажет?
2 – тапсырма. Өсімдіктерге байланысты мақал – мәтелдерді аяқтау.

Үй тапсырмасын сұрау

Өткен сабақ бойынша үйге берілген күзге байланысты оқушылар салған суреттрді тексру .

Қызығушылықты ояту

Суреттерді салыстыр.

Күз мезгілі қай суретте бейнеленген?

Күз белгілерін ата.

Жаз бен күздің табиғатын салыстыр.

Күзгі табиғатты бақыла. (5 минут)

Жаңа материалмен жұмыс.

Оқушылардың күзгі өсімдіктер көрінісін байқауы. Жапырақтың түсін анықтауы.

1.Күзде өсімдіктер тіршілігінде болған өзгеріс, жапырақтардың сарғаюы, олардың түсуі, өсімдіктердің қурай бастауы жайында әңгімелесу. Жапырақтарына, сыртқы көрінісіне қарап өсімдіктерді анықтау (ағаш, бұта, шөп). Танитын өсімдіктерінің атын атау.

2.Көзге түскен жануарлар туралы әңімелесу. Өсімдіктердің жапырақтарын жинау.

3.Сурет бойынша әңгіме құрастыр. Суретке ат қой.

Суреттерін ватманға салып қорғайды.

Ой толғаныс

Күзде жапырақты өсімдіктерде қандай өзгерістер басталады?

2. Жапырақ тусу қай кезде басталады?

3. Өсімдіктерде қандай өзгерістер болады?

4. Күзгі жапырақтарды жина.

5. Бұл мезгілді неге “Алтын күз” деп атайды?

Үйге тапсырма беру.

Өзіңе таныс бір өсімдіктің күзгі тіршілігі туралы әңгімелеу.

Бағалау

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалап, баға қою.

Кері байланыс

Оқушы қоршаған ортада өзінің орнын білетін дәрежеге ие болды;