№32 (3) сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі
Лексикалық тақырыбы: Ахмет мұрасы- рухани қазына
Грамматикалық тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлемді, септік жалғауларын қайталау.
Мерзімі: 14.05.2012ж
Уақыты: 10.20 – 11.05
Сыныбы: 9 орыс
Оқушы саны : 10 оқушы
Сынып бөлмесі: физика №18
Сабақтың мақсаты: А.Байтұрсынұлының шығармашылығын таныта , мысал өлеңінің мәнін ашу арқылы диалогтық, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақтың әдіс- тәсілі: топқа бөлу, диалогтық әдіс, талдау-жинақтау, «Claster»әдісі
Қолданылған модуль: « Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету», «Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану»,
Сабақтың барысы:
Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Ресурстар |
Мен сыныпты қалай қарсы аламын? |
оқушылармен амандасып, оқушыларды сабаққа ұйымдастыру |
||
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық «Амандасу» жаттығуы. Бұнын мақсаты– топтағы бүкіл адаммен амандасып шығу. Оқушыларды топқа бөлу үшін түсті қағаздарды ұсынады. |
Оқушылар өздеріне ұнайтын түсті таңдау арқылы, бұл түсті таңдаған адамның мінезі қандай екенін біле отырып, 2-шағын топқа бөлінеді:«Қайырым», «Ғибрат» тобы. |
қызыл, көк түсті қағаз. интерактивті тақта |
Жаңа сабақты меңгерту. Өткенді тақырыпты қайталау. |
А) «Ахмет мұрасы-рухани қазына» тақырыбында қысқаша түсіндіру. Түрткі сұрақтар: 1) зат есімнің септік жалғауларын ата 2) сабақтас құрмалас сөйлем д/з не? Жасалу жолдары |
зат есімнің септік сұрақтары мен жалғаулары, сабақтас құрмалас сөйлем ережелерін айтып береді. |
Интерактив тақта, А.Байтұрсынов портреті, қосымша әдебиеттер |
Талдау тапсырмасы. |
Грамматикалық тапсырма: А) берілген жай сөйлемді сабақтас құрмалас сөйлемге айналдыр. Ә) асты сызылған зат есімді септе. 1 -топ. Ахмет Абай туралы мақала жазды. Абай туралы мақаланы «Қазақ» газетіне жариялады. 2-топ. Ахмет Байтұрсынұлы Крылов мысалдарын аударған. Ол «Қырық мысал» атты жинағын шығарды |
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып, жұппен, топпен ақылдасып талдап, «мақала, мысал» сөздерін септейді. |
кеспе қағаздар, интерактивті тақта. |
Мәтінмен жұмыс |
Топтық жұмыс: А.Байтұрсын ұлының «Қара бұлт» мысалын оқып, қысқаша көрініс көрсету. Мысалдың негізгі түйінін ашу мақсатында қайта бағыттау сұрақтар қойылады |
Әр қайсысы «Қара бұлт» мысалын оқиды, топта түсінгендерін талқылап, рөлдерге бөлініп, шағын көрініс көрсетеді. |
А.Байтұрсынов «Қара бұлт» мысалынан үзінді, маркер, қарындаш, ватман. |
Сабақты бекіту |
А.Байтұрсынұлының портреті арқылы сабақтан қандай ой түйгендерін жинақтап, кластерге түсіруді ұсынады. |
Бүгінгі тақырып бойынша ойларын жинақтап, кластерге А.Байтұрсынов туралы ойларын жазады. Мысалы: А.Байтұрсынов «Қырық мысал» жинағын басып шығарған. А.Байтұрсынов 1873-1937 жж өмір сүрді. А.Байтұрсынұлы қазақтың тұңғыш әліпбиін жазған. |
Интерактивті тақта, кластер, оқулық, |
Бағалау |
Дұрыс орындаған тапсырмаларына жұлдызша беріп, оқушы білімін бағалау. |
Әр дұрыс орындаған тапсырмаларына жұлдызша алып отырады, сабақ соңында қорытынды бағасын алады. |
Бағалау өлшемдері: |