Сабақтың тақырыбы: «Сіз», «Біз» деген – жылы сөз.

0
800
схемы

Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:

8 сабақ

Пәні: Әдебиеттік оқу. Уақыты:

Сабақтың мақсаты: аБілімділігі:Өлеңді түсініп,мәнерлеп оқуға,мазмұнын

әңгімелей алуға үйрету,сыйластықтын адам өміріндегі

маңызы туралы айту.

әТәрбиелілігі:Өз ойын айта білуге,қасындағыларға

жанашырлық сезімдерін білдіруге, мәдениетті сөйлеуге

тәрбиелеу.

бДамытушылығы:Оқушылардың тілдік қорын молайту. Қолдың ұсақ моторикаларын дамыту.

Пән аралық байланыс :дүниетану,салауаттану.

Әдісі: түсіндіру,баяндау,сұрақ-жауап.

Түрі :аралас сабақ.

Көрнекілігі :Ө.Тұрманжановтың суреті, нақыл сөздер.

Сабақ барысы:І.Ұйымдастыру бөлімі.

ІІ.Өткен сабақты қайталау.

Сұрақ қою арқылы мазмұнын сұрау.

1.Қазақша жыл қайыру.

2.Салт-дәстүрлердің түрлерін атау.

3.Жеті аталарын атау.

Сергіту сәті. Саусақ ойындары «ҚАЙЫҚ»

Екі алақаныңыз қабырғаға қойылған және қосылған «ожау сияқты», үлкен саусақтарым алақанымда қысылған.Кішкентай қайық өзенде жүзіп келеді,қайық балаларды серуенге апарады.

ІІІ. Жаңа сабақ дайындық.

Сұрақтар:

1.Сыйластықты дегенді қалай түсінесіңдер?

2.Мәдениетті сөйлеудің түрлерін атандар?

IV. Жаңа сабақ.

1.Өлеңді оқып беру.

2. Іштей оқыту.

3.Сұрақ қою арқылы мазмынын талдау.

аӨлеңде не туралы айтылған?

әӨ.Тұрманжанов жастарға қандай өсиет айтқан?Өлеңнен тауып өқы.

бСыйластықтың арқасында адамзат қандай жетістіктерге жетеді?

вКімдерге жанашырлық сезімдерінді білдіресің?

Сергіту сәті. Дидактикалық ойын «Меннен кейін қайтала».

V.Сабақты бекіту.

1.Нақыл сөздер

Аз жақсылық жасағанға да көп рақмет айту – парыз. (Ж.Баласағұн)

Адамға – адам, сөзге – сөз жарығын да, көлеңкесін де түсіріп тұрады.

(Ғ. Мүсірепов)

VI. Үйге тапсырма.

Мәнерлеп оқыту

Мазмұнын әңгімелеу.

VII. Бағалау.