Мақсаты: Өткенді қайталай отырып, алған білімдерін еске түсіру,жаттығулар орындау, Танымдық қабілеттерін дамыту.Сауаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, кеспе қағаздар
Әдісі : сұрақ-жауап, өзіндік
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушы зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 6- жаттығу (суретке қарап әңгіме құру) неше сөйлем,қандай тыныс белгісі қойылғанын анықтау.
ІІІ. Жаңа сабақ: Дыбыс, әріп дегеніміз не? Қазақ тілінде неше әріп,неше дыбыс бар?( анықтап, дәлелдеу)
ІҮ.Оқулықпен жұмыс: 7- жаттығу.Өлеңді жатқа көшіріп жазу./күз, түз / сөздерінің мағынасын түсіндіру. 8- жаттығу .(әріптерді қою, сөйлем құру). «Қарындаш, таяқша, өзекше» сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Ү. Қорыту. Дыбыс нешеге бөлінеді?Дауысты дыбыстарды ата?Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді?
ҮІ. Үйге тапсырма: 9-жаттығу. Бағалау