Мақсаты: Шаршы салып оның периметрін таба білуге үйрету.Есте сақтау ойлау қабілеттерін дамыту.Алғырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: оқулық, геометриялық фигуралар
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, іздену. өзіндік
түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: – Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 4 оқу талдау.
ІІІ. Өткенді пысықтау: Тіктөртбұрыш дегеніміз не?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Шаршы салу, оның периметрін табу
Ү. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс: Бұл шаршы ,Барлық қабырғалары бірдей, 4 нүктесі бар, 4 бұрышы бар, 4 қабырғасы бар
№ 2 қабырғалары
ҮІ. Түсінгендерін тексеру
№ 3
/33 + 27 / + 33 =93 Жауабы: 90 теңге
33 + 27 =60 теңге Жауабы: кілегей 80 теңге
Сергіту сәті.
№ 5
1м0дм0см
3дм9см 39см
6дм1см 61см 6дм1см
Шығармашылық тапсырма
ҮІІ. Бекіту
Бүгін не өттік?
Шаршы дегеніміз не?
Шаршының периметрін қалай табамыз.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 4 , 173 бет. Бағалау.