Мақсаты: Үшбұрыш, тік төртбұрыш, шаршы сызып, олардың элементтерін анықтап, дәлелдей білуге үйрету. Ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Алғырлыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: геометриялық фигуралар
Әдісі: түсіндіру, сұарқжауап, іздену, өзіндік.
Түрі: аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:– Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№7 оқу , талдау.
ІІІ. Өткенді пысықтау:Үлестірмелермен жұмыс
ІҮ. Мақсат қою кезеңі:Үшбұрышты, тіктөртбұрыш, шаршыны еркін өлшеммен сызу
және оның элементтерін анықтау.
Ү. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс. № 1 . кез келген үшбұрыш сызу, оның үшбұрыш екенін дәлелдеу.
№ 2 кез келген ттік төртбұрыш сызу, оны дәлелдеу. Шаршы сызу.
№ 3 Есепті шығару.
Сылақшы – 45
Тас қалаушы – ? 19 – ы кем
Жұмыскер – ?
/45 – 19 / + 45 =71 45 + 26 + 71 = 142
в/ Сергіту сәті. № 4
Өрнек құру және оның мәнін табу. 27+43 27+0 70-27 27-27
№ 5
2дм
27 см+
№ 6 ауызша қарастыру
ҮІІ. Бекіту: Бүгін не өттік?
ҮІІІ. Үйге тапсырма
№ 5 , 168бет. Бағалау.